Macpau skrev 2010-02-22 09:30:59 följande:
Jag hatar att lyssna på sånt, om att man inte har levt innan man fick barn bla. bla, bla.. om jag nånsion blir gravid så tänker jag inte gå runt och försöka frälsa alla i min omgivning! Jag skulle verkligen berättat för era vänner. Trolige så skärper hon sig lite då. OM inte-då hade jag XXXXXXXXXXX (fyll i valfri passande handling).
Ja, att berätta verkar vara enda lösningen faktiskt, men om inte det hjälper då tar jag nog till dina XXXXXXX! Jobbigt med både kollega och syster, på lite olika sätt liksom. sin kollega sitter man med varje dag och ens syster vill man ju bara känna fina känslor för men ibland kan det ändå kännas dubbelt...
Försöker: Åh, hoppas att det har gått bra för er idag!!! Hur gick det med din väninna sen? förstod hon vad du menade? Jag hade blivit så ARG!!! Jag har en vän som fick missfall i vecka fem med sitt andra barn (på första frsöket) och sen blev gravid i den nästföljande cykeln men då var hennes kommentar att hon förstod lite hur jag kände det. jag förstår att hon blev ledsen över sitt missfall, ABSOLUT, men det känns som lite olika sorger och kanske inte så jämförbart alltid. Jag vet inte, jag kanske är hård. om en månad kommer iaf hennes andra barn.
Lycklig och MIA: Hoppas att er mens kommer igång snart så att ni får börja spruta! absurt att längta efter det
. Kul att ni ligger så nära varandra! Jag håller mina tummar!!!
kram kram kram!!