Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Hej tjejer!
Jag är gärna med här! Jag och min sambo har försökt sedan oktober 08 men det har inte velat ta sig. Vi påbörjade utredning i höstas. Min sambos spermaprov var dåligt och han fick lämna nytt men det andra var super. I december spolades mina äggledare jag hade fin passage på höger äggledare men lite sämre på vänster. nu inväntar vi min andra mens efter spolning och hoppas att vi får komma på ett avslutande utredningssamtal snart där vi ska få reda på vad som kan göras. jag gissar att det inte finns så mycket annat än IVF eftersom jag har regelbunden mens och ägglossning och de andra värdena är också bra.
Jag känner mig inte särskilt nervös inför vad som ligger framför oss - hittills har de varit fantastiska på SU och jag hoppas att vi ska kunna bli gravida om vi får lite hjälp... Jag ser också lite fram emot det - som att det liksom är nu som vi börjar på riktigt. har alltid känt på mig att jag skulle ha det svårt att bli gravid.
Jobbigt med X och MA men också skönt att veta att det kan ta sig. Kul med flera som känner sig upprymda inför processen! är vi kanske bara lyckligt ovetande om vad som väntar oss