Inlägg från: Stella Kardunn |Visa alla inlägg
  • Stella Kardunn

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Fikalistan

Måndag 17 maj: 
    Macpau
    Liffan
    Miss Star

Tisdag 18 maj: 
    Macpau
    Liffan

Yeah yeah, mitt lag leder!!
  • Stella Kardunn
    Fikalistan

Måndag 17 maj: 
    Macpau
    Liffan
    Vitsippa76
    Miss Star

Tisdag 18 maj: 
    Macpau
    Liffan
    Vitsippa76

Förlåt Vitsippa {#lang_emotions_embarassed}
  • Stella Kardunn
    Macpau skrev 2010-04-23 12:40:21 följande:
    Hej tjejer! Kikar in & önskar er alla en bra helg. Sambon reser till tyskland så jag beger mig ut på after work snart Kram

After work redan....vissa har det bra

Trevlig helg på dig med och på er alla andra!
  • Stella Kardunn

God förmiddag,

Ville bara säga hej till alla såhär i början av veckan...som jag hoppas går tokfort så jag slipper ur det här ingenmanslandet snart....{#lang_emotions_undecided}

I övrigt fokuserar jag mig på husrenoveringsprojekten, trädgården och allt annat för att inte tänka på att vi kommer att få vänta ända till hösten innan vi äntligen får prova IVF.

• Stella Kardunn
    Macpau skrev 2010-04-26 11:51:04 följande:
    att det nu är inlägg nr 1000 !!!!
    Inte mer än rätt att trådstartaren fick ta denna milstolpe
  • Stella Kardunn
    Finiz skrev 2010-05-03 07:26:15 följande:
    Igår var vi på VUL, läkaren såg ca 13 äggblåsor så på onsdag är det äggplock och om allt vill sig väl ET på fredag, nu gäller det!
    Heja heja! Håller tummar och tår!
  • Stella Kardunn

Jodå jag är här...har svettvecka för tillfället, men tog sista pergotabletterna igår kväll så nu lägger sig förhoppningsvis de nattliga svettningarna iaf. Annars har det mest varit som vanligt, ett rejält yrselanfall med efterföljande kallsvettningar och så är jag såååå trött. Men när det gäller tröttheten vet jag inte om den beror på mina problem med järnvärdena eller på pergon eller bara våren i sig.

• Stella Kardunn
    Macpau skrev 2010-05-05 11:34:30 följande:
    Hallojsan! Svettningarna går över om ett par dagar...hoppas du mår bättre snart! jag skummade nån ivf tråd häromdagen och såg att hon srivit nåt inlägg...men minns tyvärr inte vad/var. Hon verkar leva & frodas iallafall
    Jo jag vet, men det är ändå så himla jobbigt att ligga där klarvaken och hålla på att flyta bort vareviga månad...

Ah ok, ska se om jag kan hitta något då för jag är såklart nyfiken på hur det gått för henne, hon fick ju ett ägg insatt 14/4 vilket borde innebära att hon vet nu om det fäst eller inte.
    MaMaS skrev 2010-05-05 11:56:31 följande:
    Alltså min mens kommer inte riktigt igång. När ska jag börja med pergo då? Nån som vet?
    Svårt det där, jag har själv bara råkat ut för att det inte kommit igång mer än på pappret första dagen och sen på "riktigt" dagen efter, då sa min läkare åt mig att inte räkna "på pappret" dagen. Om jag var du skulle jag nog ringa och fråga min läkare.
  • Stella Kardunn
    MaMaS skrev 2010-05-05 12:51:55 följande:
    Skit!!! posten kom nyss och vi ska på gruppinfo och nybesök i maj!!! herregud, det trodde jag aldrig. Då kanske vi också får börja direkt efter semestern
    Härligt!

Själv är jag så pessimistisk att jag "räknat ut" att de som redan blivit uppskjutna till efter semestern i april redan har fyllt alla tider direkt när de öppnar så att vi som kommer på nybesök i maj kan få tid först i slutet av september...men jag hoppas såklart jag har fel
Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?