Idag har jag varit på VUL. 10-12 fina äggblåsor än så länge. Det lät inte så mycket tycktre jag, men läkaren var fullt nöjd. De får växa till sig lite till och på torsdag är det dags! Spännande och skrämmande!
Finiz skrev 2010-05-24 07:19:33 följande:
Det blev inget denna gången. Tog ett test i lördags på RD15 som givetvis var negativt. Idag har mensen kommit. Det känns väldigt tungt just nu, har grinat hela helgen.Vet inte hur man ska orka allt detta igen, och varför skulle det lyckas på andra eller tredje om det inte lyckas nu?Macpau: Det kan kanske vara en spotting du fick? Såna får jag mer och mer, har aldrigt haft dom förut men sen jag började med pergo har dom dykt upp.En liten fråga till dig, har du påbörjat din akupunkturbehandling? Kör du med den man gör bara vid återförandet eller den som pågår 3 månader? Vilken metod är bäst? Vad kostar det? Oj det blev många frågor men det känns som det kanske kan vara värt att prova då det antagligen är svårt att få embryot att fästa.Tarda: Grattis till ruvning av ett toppenägg, önska dig all lycka till!!
Usch, vad trist! Förstår hur du känner osch fasar för samma resultat. Men ni har fortfarande alla chanser att lyckas! Även om det känns tungt nu så kommer du att orka. Ett steg i taget...
MaMaS skrev 2010-05-24 15:59:33 följande:
Fick inte jobbet, kom tvåa...igen.... Hur många gånger ska man komma tvåa egentligen?? Nu vill jag bara lägga mig ner och vakna i en annan tid, jag orkar verkligen inte mer.
Nej, vad tråktigt! Nästa gång bara måste det vara din tur!
Macpau: Jag röstar också för nidblödning!
Jag tycker absolut att det är en omröstning som skall avgöra!
MissDrutten skrev 2010-05-24 16:27:00 följande:
Jag har inte fått min mens än... Typiskt när man väntar...Fick en riklig blödning efter att jag slutade med vagitorierna, som varade i nästan en vecka. Fick beskedet från SU om att vänta på nästa mens och på cd 11 börja kolla med ägglossningssticka, inför FET. Skulle fått min mens i onsdags men inget har hänt. Kan jag vara gravid fast jag fick negativt besked efter äggåterföringen i april? Så himla typiskt för nu börjar mna ju hoppas igen. Kan någon ge mig råd?Tarda: Åh vad roligt att äggåterföringen gick bra. Håller tummarna.Kram till er alla
Låter konstigt... Eller inte, med tanke på hur man styr och ställer med våra kroppar... Ta ett test och ring och prata med dem på SU. Man blir ju galen av att bara gå runt och undra och fundera!
Tarda - hur är det med dig, vår ruvare?
FrkSommar - Hoppas det är bra med dig också! Det borde vara dags för dig också i veckan? Kanske ses vi tom på SU?
Liffan och MissStar - Hej på er med!