Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Hej!
Hej!
Hej!
Macpau: Du skriver i medlemstråden att du går på "akupunktur inför IVF". Vad är det och varför gör man det? Är det bra?
Försöker79: Jag tycker absolut att du skall ringa till Sahlgrenska för att få klarhet. Jag tycker att de var väldigt hjälpsamma och tålmodiga och påpekade flera gånger att man absolut skulle ringa om man undrade något, istället för att gå hemma och oroa sig. Ring imorgon! Man blir ju galen av att bara gå och undra!
Lycka till med brynchen, Mcpau! låter gott! Själv skall jag sätta igång med bull- och tårtbak, för idag blir det födelsedagsfika! Med massa barn här med. Kluvna känslor!
Oj, slant på tangenterna! Brynch kanske är gott det med?
Ojoj, vad ni skriver! Jag hinner inte alls med i er takt. Jag försöker att ransonera min tid här lite grand för min egen skull, jag känner att jag fastnar i det och har svårt att tänka på på något annat... Förra veckan var en riktig sådan ångestvecka, det enda som snurrade i huvudet var "IVF - barnlös - provrör - spray&spruta - barnlös". Samtidigt var det enda jag så runt omkring mig stora magar och barn... Hemskt! Men kanske inte så konstigt, vi var ju på Sahlgrenska för första gången då och allt blev så väldigt påtagligt. Nu känns det bättre igen! Hoppas att det är ok med er att jag är med lite till hälften i era diskussioner, jag gillar er fortfarande skarpt!