• Liffan

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Godmorgon!

Finiz: WHAT!!! Fel färg!! Vad fan!

Macpau: inte igen! stackars din kompis! bra att du orkar finnas där för henne.

affärskvinna vet jag inte du... men det verkar ju ta sin tid innan jag får komma igågn ändå så jag har lång tid på mig att slappna av sen.

TARDA: lycka till!!!! uppdatera oss och ta hand om dig!

Trevlig fredag och helg! jag drar till sthlm över helgen igen... dessa 30-årsfester kommer ruinera min resbudget. alla in budgetar för övrigt...

Kram på er!

• Liffan

Grattis Tarda!!! imorgon gbg-varv, nästa vecka börjar väl melodifestivalen(?) och nästa helg är det hammarkullefestivalen tror jag. och sen är det nationaldagsfirande och VIPS är det den sjunde juni!

trevlig helg tjejer!

• Liffan

Försöker: kul att se dig! hoppas att allt gick bra på intervjun!

Finiz: skönt att du kunde hitta en ny klänning så snart!

• Liffan

Godmorgon!

Finiz: vad trist!! är så ledsen för din skull! ta hand om dig och njut av sommaren och av bröllop och så blir det nya tag efter sommaren! det är ju på inget sätt kört!!

Macpau: Jag säger som Miss Star: låt oss hoppas på midblödning .

kram på er!

• Liffan

Hej,

Försöker: surt med tvåa igen men du kommer att lyckas - både med jobbletandet och med barnalstrandet!! jättekram till dig!

MissDrutten: segt med utebliven mens, såvida det inte är något roligt som är anledningen .

Spännande att det närmar sig Vitsippa! det kommer att gå så bra för dig på torsdag!!

Tarda: hoppas att du mår bra i ruvandet!

Finiz: kram till dig!

kram och godnatt

• Liffan

Hej i stugan!

Tarda: dramatiskt värre låter det! låt oss hoppas ändå att det var ägget som borrade in sig och då gjorde det rejält! å andra sidan låter ringningarna i öronen inte som ett typiskt symptom för det, mer blodsockerfall eller något. konstiga och motsägelsefulla symptom...

tack för påminnelsen om barbro! jag tänkte ringa igår men så hade vi möten hela förmiddagen och vips var telefontiden slut. men nu när jag såg vad du skrivit så kom jag på att jag skulle ringa. men det blev jag ju inte klokare på. barbro skulle komma tillbaka på torsdag och någon skulle ringa då. men då kommer jag precis ha fått mens och vara arg och kräva saker så det kanske är lika bra att vänta på det

vart har ni andra för er idag då? *sällskapssjuk eftersom inga av mina kollegor sitter på sina platser så att jag kan snacka skit med dem*

• Liffan

Trist med mens Miss Star! kan tänka mig att det är svårt att glädja sig över att kroppen följer BMs schema...

Macpau: åh, mat! gud vad härligt!! fresta mig...

ja, jag är nog inte gjord för att jobba ensam. jag sitter ju inte och pratar med dem hela tiden men jag gillar ändå att ha sällskap. sambon jobbar ikväll så nu är jag ensam hemma också. sååå uttråkad!!!

skål på er Finiz och Macpau! {#lang_emotions_cheers}

• Liffan

Hej!

Ja ni, denna väntan... men när man ser tillbaka till tråden så har ändå en hel del hänt sen början får man ju säga. jag hoppas att något händer för mig när SU (förhoppningsvis) ringer mig imorgon.

och mens på g på det...

hoppas att nån annan har en mer hoppingivande kväll!

Macpau: några känningar?

Tarda: håll i ägget!

Kram

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?