Macpau skrev 2010-08-13 08:06:00 följande:
Berätta hur det har gått!
Måste bara beätta; var ute med ett par vänner igår och var givetvis tvungen att gå in på toan & blanda till sprutorna igen, men denna gången fanns det bara 1 toa och kön började ringla direkt då restaurangen var överfull...efter 5 minuter så hör jag folk ute prata om vad det är som tar sån tid. Irriterad och stressad över situationen som jag redan är, öppnar jag då dörren med sprutan i högsta hugg /den med den stoora kanylen på och säger syrligt " ursäkta, men jag ska bara ta denna först, kommer ut när jag är klar, är det OK med er"?! Både männen & kvinnorna bara nickade, ingen sa ett pip. Sen när jag stängde dörren hörde jag dem skämta om att sprutnarkomaner finns överallt...jaja, gilla läget!
Det verkar som att hormonerna har tagit fart nu...över natten fick jag 3 enorma finnar i pannan och 2 på kinderna...känner mig som en tonåring igen
kram på er alla och ha en jättebra helg
.
Fantastiskt!! Grattis till tonåren! supa på stan i helgen??
Tarda skrev 2010-08-13 08:26:58 följande:
Macpau sprutnarkoman, jag dör lite här. Det måste varit en syn...
Liffan: Ja men visst är det gråtmaterial, eller så är du gravid
Vitsippa: Ska definitivt undvika den färgen. Lukt- och smakminnet sägs vara det starkaste vi har, ganska intressant.
Tror du verkligen att jag kan vara gravid?? Åh, hoppas...
HAHAHAHAHA
Stella Kardunn skrev 2010-08-13 08:51:19 följande:
och nu dog jag lite igen....hade fått mail från moderator om att ett inlägg jag skrev i ehm februari i en annan tråd hade plockats bort för att det "uppmanar/uppmuntrar till införskaffande/användning av receptbelagda läkemedel" Jag döööör av skratt här
för det jag skrivit i korta drag var att jag skulle lösa ut ett recept och fick beskedet att mina varor var restnoterade (sorry för det kryptiska, men vill ju inte åka dit igen
)
uppdaterat av dem...
Ha en fin fredag!