• Liffan

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Hello!

Vitsippa: hoppas att det gått bra för dig!!

Macpau: det var väl attans att det skulle vara minus, jag hade också lite förhoppningar på att det kunde bli något. kram kram kram

Tarda: toalettspring låter bra! jag ser verkligen inte fram emot ruvartiden - det måste vara en ända lång känna efter och tolka saker-period...

tänkte precis spy galla över att SU inte ringt men just precis nu så ringde de faktiskt. Barbro ska nu ha skickat remiss och BM tyckte att hon borde lägga mig på förtur eftersom det nu har EN MÅNAD sen vi talades vid! men vi får väl se... jag skulle få bekräftelse så snart den var registrerad.

och så har mensen kommit. min mensvärk är numera hemsk varje cykel. jag höll i ett seminarium idag hela förmiddagen där jag både pratade själv men också modererade resterande talare och fixade och donade. jag var HELT borta av smärta sista 1,5 timman. det bara ringde i öronent och jag svettades och var allmänt skakig. efteråt gick jag och la mig i vilorummet en timma och sov som en stock!

så fick jag spytt lite galla - om än inte så mycket om SU

Kram

• Liffan

Grattis Vitsippa! Buffa fixar jag!

Jag missade ju att kommentera din dröm Tarda. sjukt kul! jag förstår att testerna är undangömda - hoppas att de inte förföljer dig i drömmen mer nu!

• Liffan

Tarda: det kommer säkert gå upp och ner flera gånger, jag har då verkligen inte gett upp hoppet på dig! enligt statistiken borde ju någon lyckas snart! jag hoppas såklart att vi alla gör det så snart som möjligt. skulle gärna träffa er på gravidfikor där vi bara kan dricka grönt te och andra nyttigheter.

här kör vi full styrka på värkisarna - en cocktail på ibuprofen och paracetamol. kan väl inte påverka min slemhinna så mycket tänker jag. den som finns håller ju ändå på att stötas ut as we speak...

hoppas ni har en trevlig kväll! själv har jag hamnat framför melodifestivalen. jag kan inte undgå att tycka det är lite roligt...

• Liffan

Åh vad skönt det är med fredag! är så trött efter den här veckan. blev några glas vin med en kär, kär vän men snart blir det sängen.

Macpau: håll oss lite uppdaterade snälla! annars kommer vi att undra ihjäl oss! men du får ha en fin sommar med ett underbart bröllop och lycksamt hormonbehandlande . mycket på g får man säga...

försöker: alltid kul att se dig! skönt att de håller koll på dig med kontroller. hur kunde de se att du lätt blir överstimulerad? jag har fortfarande mens så nu har jag iaf gått över dygnet, det är ju bra...

ha en jättebra helg tjejer!!

• Liffan

Kikar in för att önska Vitsippa lycka till!!!

Macpau: trist med mens!! men bara en vecka kvar nu! spännande!

FrkSommar: Grattis till ägg och lycka till imorgon! vad skönt att det inte har varit så jobbigt!

Försöker: unga äggstockar alltså - en läkare på charmoffensiv . nu är mensen på upphällningen (inte för att det varit mycket) men det innbär att jag har haft mens i två dygn iaf. seger!! vet inte när jag får komma till su. skulle få remissbekräftelse och sen får jag väl ingen kallelse förrän efter sommaren gissar jag. vänta vänta vänta...

matsäcken är packad och nu blir det cykelutflykt!

ha en skön dag! och vitsippa, håll oss uppdaterade!!!

kram

• Liffan

och tarda, kram till dig! vi kommer fixa det, om inte denna gången för dig (vilket jag ändå hoppas på) så snart!!

• Liffan

Grattis Vitsippa!! utmärkt värpt av dig! då är det bara att vänta och hoppas!

• Liffan

Godmorgon!

jag gillar verkligen helger, veckodagar inte lika mycket...

MissDrutten: att kroppen ska vara så lurig... skönt att du hinner med innan sommarstängning iaf.

Trevlig måndag till dig också Miss Star!! och er andra!!

• Liffan

Hej,

Lycklig; spännande! redan dags för FET alltså, gud vad tiden går fort (iaf när man är lite på avstånd. ).

Tarda: ser fram emot uppdatering och lider med dig.

Kram

• Liffan

Hej tjejer!

Macpau: gud vad spännande - bara några dagar kvar nu!! hoppas klänningen sitter som ett smäck, att ögonen har vant sig vid linserna och att du är allmänt skitsnygg på lördag. ha en fantastisk dag!!

fortfarande ingen bekräftelse från SU. jag vill ju bra att det ska gå smidigt nu. drömmer mig bort att de ska ringa och säga att vi kan komma på en återbudstid.

Tarda, Vitsippa och FrkSommar: hoppas att ni mår bra! håller tummarna för er!! ingen ruvare jag missat hoppas jag...

Nu drar jag till Amsterdam över helgen men tänker på er och hurrar för Macpau på lördag.

Kram

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?