MaMaS skrev 2010-04-22 09:27:51 följande:
Godmorgon kära ni! Tack för era svar. Hade det bara varit detta med sköldkörteln hade jag kanske mer tagit det med en klackspark, men precis som ni säger. När det hänt så mycket under senaste året så blir världens minsta grej hur stor som helst för mig. Så ni får ha lite överseende med det Jag hoppas snart bli "normal" igen Så nu har jag tagit två tabletter Levaxin, får se om jag märker nån skillnad snart Tydligen kunde ett symptom vara att man hade lite/mindre sexlust, så min sambo tyckte jag skulle ta alla tabletterna på en gång Liffan: tycker absolut du ska kolla ditt värde igen. Mitt var tydligen inte jätte dåligt men låg på gränsen så olika läkaren kanske säger olika om man ska ta medicin eller ej. Men hjälper det är det ju helt klart värt det Skrattade faktiskt lite när du råkade skriva ditt namn, hihihi.
Hej! en massa glada gubbar idag ändå. jag hoppas att det betyder att du känner dig lite gladare idag! Ja, jag ska höra med dem om värdena faktist...
Macpau skrev 2010-04-22 10:01:46 följande:
åh...jag känner ingen sjuksköterska/läkare...men vilken lyx det hade varit!! Jag tror att om det krisar så går jag till min svåger. han är diabetiker och expert på detta...å andra sidan så vete katten om han ska få göra det, har sett honom sticka sig med nålen genom 2 lager av tröjor, då han inte orkat dra upp dem
men hallå! genom två lager tröjor! galet!
Stella Kardunn skrev 2010-04-22 12:49:58 följande:
FikalistanMåndag 17 maj: MacpauLiffanVitsippa76Miss StarTisdag 18 maj: MacpauLiffanVitsippa76Förlåt Vitsippa
Nu får du ragga spelare till det norska laget! man kan inte slappna av bara för att man leder med en poäng
lite ofokuserad dag men kanske produktiv... något oklart.
hej hej!