Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
MaMaS skrev 2010-04-06 10:10:06 följande:
Hej tjejer! Nu är jag tillbaka från Skåne. Hoppas ni alla haft en bra påsk! Själv mår jag inte så bra just nu. Haft en lite jobbigt helg, mensen kom igår och trött på att gå hemma själv. Nu har man liksom vant sig att inte vara ensam under påsken. Varför blir man ens ledsen när mensen kommer? Man borde ju ha fattat vid det här laget att det inte fungerar, men ändå blev jag mer ledsen än vad jag någonsin varit. Så idag får jag ringa SU och få ny pergokur...suck... Just nu vill jag bara gå och lägga mig och vakna till en helt ny värld. Förlåt om jag är deppig, jag hoppas bli bättre snart. Kram till er alla!Tråkigt att det känns piss! mensen är ju sällan rolig att få. man blir ju arg på sig själv som hoppas och känner förväntan inför utebliven mens och sen brukar jag bli ännu argare på mig själv för att jag känner mig så ledsen, som att det inte var väntat att den jävla mensen skulle komma. men det är fantastiskt att vi ändå orkar hålla hoppet uppe vid varje ÄL! jag själv blir knappt ledsen vid mens längre för att mitt hopp är så lågt men ändå planerar jag för att få till det i tid och otid vid ÄL...
många kramar till dig!
Macpau: skönt att kunna blicka framåt och vad är det jag skådar där i horisonten om inte ett första besök!!!