• Liffan

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

ok, nu har det styrt upp sig iaf. vi drar till danmark imorgon istället och hälsar på några goda vänner som bor där. så nu är jag glad igen!

kram på er!

• Liffan

Hej tjejer!

Tillbaka efter en härlig helg i Danmark hos vänner med två barn som vi gillar så mycket man kan gilla andras barn. de är fantastiska, enormt intensiva (ett och tre år gamla) och älskar oss tillbaka. mys i massor!

Lycklig: 50 % låter bra! förbered kroppen och ta hand om dig tills dess!

Macpau: Hoppas helgen hos svärisarna har varit bra och att bröllopet börjar hitta sina strukturer!

Vitsippa: surt med strul och jag gissar att ni inte kom iväg och att en del (typ 32 stycken) är besvikna. jäkla vulkan...

Kissie: hoppas ni hittar en ny tid. annars kanske du ändå inte är så långt borta med tanke på hur läget ser ut...

MissDrutten: oj, vänta ända tills onsdag. det var väldans tålmodigt!

FrkSommar: skönt att höra att du tar hand om dig och att sprutandet går bättre. det andra kommer du klara fint! tack för grattis på namnsdagen

Vi får se vad veckan har i sitt sköte. skulle egentligen till amsterdam men det verkar kanske inte bli så...

kram

• Liffan

Hej fina tjejer!

Miss Star: brevet borde väl komma närsom nu! förstår din frustration! jag tycker att det känns lite bättre så fort jag har varit i kontakt med SU, om så bara för ett telefonsamtal eller ett blodprov. känns liksom som att man är på g då. när det går för länge mellan gångerna blir man lätt otålig.

Försöker: härligt med solskenshistorier från askkonsekvenserna! jag samlar lite på dem känner jag. klart ni får till det!

Macpau: skönt att de håller sams! det blir liksom lite lättare då... snart är det dags för första besök! gud vad tiden går fort!

ha de girls!

• Liffan
    Kissie skrev 2010-04-19 21:14:46 följande:
    Så efter några telefonsamtal idag så blir det helt enkelt så att jag anpassar mig efter SU tiderna vi fått och hoppar endast gruppinfon, min förhoppnig är att mannen går dit och lyssnar iaf. =) Men vi får väl se, annars så är det 12 maj som gäller... Happy =)
    bra att det löste sig för er! gruppinfon har man ju hört ska vara sådär ändå men å andra sidan kan männen behöva känna sig delaktiga också så det kanske inte är en så dum idé.

Macpau: oj! vad mycket man ska behöva tänka på... konstigt att de inte säger till om sånt, känns ju som att det hade varit på plats med en liten checklista som de stämde av med paret som bokar.

Finiz: lycka till med sprayskolan!
  • Liffan
    Macpau skrev 2010-04-20 11:50:17 följande:
    Info från fl:-------------------------------------------------- ---------------- Hej!Jag har flyttat din tråd Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet? till forumet Svårt att få barn:www.familjeliv.se/Forum-11-261/m50340307.htmldär den passar bättre.Jag hoppas att du får många svar på din tråd och att du trivs här på Familjeliv.se.-------------------------------------------------- -----------------Nu är det officiellt tjejer- vi har svårt att få barn
    Jag fick också ett sådant mail ang medlemstråden men är inte helt med - är det inte där vi har varit hela tiden? jag ser ifs inte tråden när jag kollar i den kategorin så jag känner mig lite förvirrad...
  • Liffan

ok, det var under medlemsgrupper...

jag tycker inte det är ok för då har ju inga nya någon chans att få komma till oss och få stöd och peppning från vårt fina gäng...

• Liffan
    Macpau skrev 2010-04-20 12:50:01 följande:
    men vad konstigt de flyttade den! Morr....
    och inte kunde man svara på mailet heller... morr igen!
  • Liffan

Såg att det var många trådar som var flyttade. gissar att det blir en del ramaskri. jättekonstigt av dem - varför undrar man ju onekligen...

Macpau skrev 2010-04-20 12:55:25 följande:
    så som svar på Familjelivs förhoppningar: Jag hoppas att du får många svar på din tråd och att du trivs här på Familjeliv.se. Så säger jag...öh, knappast nu längre??
    Nej precis :-0
  • Liffan

fan, jag försökte göra en skrattande gubbe men jag kan tydligen inte det. hur gör man för att få honom att visa tänderna sådär glatt?

• Liffan
    Macpau skrev 2010-04-20 13:03:36 följande:
    Du gör:     : - D (fast utan mellanslag mellan varje tecken)
    Thank you!
Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?