Puuuh, tur att du skrev Miss Star, började tro att jag dödat tråden
S har ofta skrikit efter badet, vi har tolkat det som att hon gillar att bada så mycket att hon blir ledsen för att det är slut. Lite som ett antiklimax när det roligare är över. Nu brukar C alltid ta ut henne snabbt ur badrummet så att hon ska komma på andra tankar, när hon sett att jag varit kvar i badkaret har hon blivit så ledsen.
C har jobbat i helgen så jag o snorpan har roat oss själva, igår åt vi köttbullar och gungade i Trädgårdsföreningen och idag fick vi besök av min kompis och hennes lille Z, 8 v gammal. Jag kan knappt föreställa mig att S varit så liten, visst var det mysigt med en spädis men jag måste erkänna att det är roligare och mindre uppbundet med en större bebis. Nu gör vi saker ihop och jag märker tydligt att hon uppskattar det, dessutom är jag väldigt glad att slippa liggamma henne i timmar och aldrig våga lämna hemmet för att hon vägrade äta när vi var borta, tur att de månaderna är förbi. Meeen - ett stort sådant - de luktar betydligt godare när de är små, såklart luktar hon fortfarande underbart men inte riktigt lika gott som en nyfödd, så passa på att sniffa innan lukten försvinner.
Hur går det för er Vitsippa och Juristen, har släkten invaderat er eller är det hanterbart? Hoppas ni och kottarna mår fint.
Är A frisk nu Liffan? Hoppas inte det blir långdraget.
Hur var tågresan och besöket hos farmor och farfar Macpau?
KRAM