Vi kör oxå Antilop, hon satt bra i den redan vid 4 mån. Den är lätt att ta med, spola av o dessutom smidig med brickan. Trip trap får vänta tills hon äter med tallrik och bestick, just nu är brickan hennes tallrik och kommer nog vara så i nått år.
Har kikat på de där dynorna, jättefina men blir de inte väldigt smutsiga? S avslutar helst varje måltid med att gnida in sig och stolen med resterna, hon älskar att duscha och jag misstänker att hon räknat ut att är man riktigt kladdig blir det dusch istället för avtorkning
Sen är ju hon så stor att hon sitter bra utan dyna, vore mest för min skull att ha en sån.
Jag kan onsdag-fredag nästa vecka, vid 16 brukar S ha ballat ur men en kortis kanske kan funka. Anpassar mig efter de nyfödda, det är nog enklast.
Vår föräldragrupp är helt ok, hade nog inte valt att umgås med alla om jag träffat dem i annat sammanhang men några iaf. Hoppas eran är bra Macpau. Jag drömde faktiskt om dig inatt, du visade mig ditt gravidschema, nu skulle ha 3 till. Första låg redan i magen med BF 120209 (du måste blivit gravid direkt efter att I föddes) o sen planerade ni för 2013 och 2014. Du visade bilder på barnvagnar för fyrlingar och var så nöjd. Ni ska bygga ut huset va?