Liffan skrev 2010-11-15 08:42:25 följande:
MIss Star: Härligt att mensen kom igång! att den ska bråka så... när är det du ska på uppstartsvul? Hoppas helgen varit bra med besök och skojigheter!!
Här ruvas det på. första dagarna hade jag ganska ont och kunde inte riktigt skratta. vet inte om det beror på deras bråk med min livmodertapp eller att jag struntade i att fukta vagitorerna för när jag började fukta dem så blev det mycket bättre. annars inte så mycket känningar. ibland kanske det drar litee i livmodertrakten, lite ömma bröst och just i denna minut kom lite illamående. så som det ska vara med progesteron gissar jag. har fungerat ganska bra psykiskt än så länge men jag gissar att den verkliga prövningen tar vid den här veckan...
Ja det är himla irriterande, tidigare har jag åtminstone kunnat lita på min kropp i de här stegen utan vidare, nu är det bara att hoppas att jag svarar på behandlingen likadant den här gången, så inte det strular också. Jag ska dit på onsdag morgon, så får jag förhoppningsvis börja spruta redan på onsdag kväll. Är lite nyfiken på vilken läkare jag får...
Skönt att ruvningen verkar flyta på som den ska, som du skriver lite småkrämpor här och där är nog inget att oroa sig alltför mycket över, men den psykiska påfrestningen kommer du nog inte undan tyvärr. Jag fortsätter dock tro på att du kommer dra upp statistiken igen nu
Jag håller dessutom alla tummar och tår för att
Juristen kommer igång som hon ska den här veckan, det är ju vi som ska köra december racet nu är det tänkt...
Passar på att återpublicera fikalistan också innan den försvinner från sidan.
Tarda du har inte skrivit upp dig ännu, men du skulle med hoppas jag?
Juristen hoppas du vill träffa oss igen också. Någon annan som vill hänga på??
Afternoon tea 5/12 kl.14:00:
Macpau
Miss Star
Liffan
Vitsippa