Inlägg från: Stella Kardunn |Visa alla inlägg
  • Stella Kardunn

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Hej på er,

Här är jag! Cool har haft lite för stressigt på jobbet för att kunna ägna den här tråden den tid den förtjänar, det är tur vi ska ses på söndag som kompensation! Allt är bra med mig, jag sprayar på och har hittills sluppit biverkningar den här gången med.

Vitsippa åh va roligt att VUL gick utmärkt!! Jag är så glad för er skull

Liffan håller tummarna för fina äggblåsor imorgon!! Jag fick också sänka dosen på slutet, även om min startdos var högre, så det är säkert rätt för dig med.

Kissie jag hoppas verkligen din man mår bättre och är hemma hos dig snart igen. Håller tummarna för att FET blir utan komplikationer sen Hjärta

Macpau så skönt att ha dig tillbaka igen och vid gott mod Skrattande

Frikadellen jag förstår hur härligt det måste vara att ha nybesöket avklarat, då känns det att man äntligen är på väg även om det är flera perioder av väntan på vägen.

Kram på er alla härinne, nu ska jag hoppa i säng!

• Stella Kardunn
    Liffan Jag glömde säga innan vi skildes åt att jag såklart kommer hålla alla tummar och tår för er imorgon! Hör av dig när du kan sen...
  • Stella Kardunn
    Liffan skrev 2010-11-08 09:10:04 följande:
    Det gick jättebra men bara fem ägg. Uppdaterar från sjukhussängen, just because I can. Återkommer med mer info sen. Kram kram
    Ha ha du är kul du, snacka om att vara ständigt uppkopplad Flört och som Macpau sagt så många gånger det är kvaliteten som är det viktiga, jag håller tummarna för att alla växer och frodas som de ska nu fram till onsdag!!

Fyller på fikalistan

Afternoon tea 5/12 kl.14:00:
    Macpau
    Miss Star
  • Stella Kardunn
    Finiz skrev 2010-11-08 07:20:56 följande:
    Hej o godmorgon!

Hoppas alla haft en fin helg!! Synd man missar era fikastunder =)

Här är det ok, dock är mensen på gång, har mensvärk och det har kommit lite lite lite rött... känns såklart trist.. men är så van nu.. har nästan gett upp hoppet, jag tror aldrig jag kommer bli gravid =(

Liffan: Håller mina tummar för dig idag!!
    Jag hoppas det bara är småblödningar som Macpau hade, det får bara inte vara kört ännu!
  • Stella Kardunn
    Liffan jag håller mina tummar hårt hårt för dig imorgon!

Själv väntar jag på mensen som inte behagat dyka upp ännu, men intalar mig själv att det inte är någon idé att krisa förrän på fredag...

Önskar er alla en riktigt god natt!
  • Stella Kardunn
    Tarda skrev 2010-11-10 07:37:52 följande:
    Miss Star ta inte illa upp men jag tipsar om en omgång mellan lakanen, för mig brukar det sätta igång mens som ligger och lurar.
    Min sambo föreslog precis samma sak som dig, men jag tror han hade lite fler baktankar med det förslaget än dig dock Flört

Min plan är att inleda med ett pass på gymmet efter jobbet, inbillar mig att fysisk aktivitet också kan underlätta så får vi se om sambon kan tänka sig ställa upp senare Drömmer
  • Stella Kardunn
    Liffan grattis till ruvningen!!! {#emotions_dlg.flower} Förstår att det är lite jobbigt att inte ha något i frysen, men det ska du såklart inte behöva ändå...förutom till ett syskon då möjligen. Jag hade förövrigt dött om de ringt vid 12, så jag förstår du höll andan, usch vilket skrämselsamtal, borde de ens få göra så...de kan ju orsaka hjärtinfarkter i unga år med såna samtal.

Finiz stackare, skickar alla tröstkramar jag kan Hjärta jag hoppas hoppas det ordnar sig i slutändan. Har själv arbetat på att tänka lite mer positivt  (pessimist som jag är) och hittade detta motto någonstans som jag försöker använda mig av när det känns hopplöst, kanske kan det ge lite kraft till dig med..."everything's gonna be ok in the end, if it's not ok, it's not the end..."

...Här är det samma läge som igår Skrikandes ingen blödning, bara lite vag molvärk åt äggstockstrakterna...gjorde allt jag kunde komma på för att få igång det dock...sprang 30 minuter på löpbandet, gjorde situps och lyfte vikter i ytterligare 30 och avslutade  med lite rodd och "förförde" sambon när jag kom hem...
  • Stella Kardunn

Prisad vare gud, här kommer skatteåterbäringen Tungan ute eller nääää några pengar fick jag inte, men något annat dök äntligen upp, så nu kan jag sluta noja en stund igen...Drömmer

• Stella Kardunn

Morgon i tråden!

Här var det lugnt och fridfullt...jag väljer att tolka det som ett gott tecken, att allt är som det ska i världen..

Ville bara önska alla en riktigt trevlig helg Solig hoppas ni alla får det riktigt bra! Själv är jag redan glad och nöjd för att jag följer IVF planen och får besök av en god vän i helgen!

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?