Juristen härligt att du förhoppningsvis hinner med ett försök till före jul, det blir du och jag där på slutet i år, med samma tråkiga bagage också, så vi får verkligen hoppas att vi bägge vänder den negativa trenden med gemensamma krafter! Klart du vågar komma och fika, vi bits bara lite
LVHM Usch jag vet vad du menar, hade huvudvärk 3 dagar på rad förra gången, himla tur att biverkningarna avtog rätt snabbt när man började spruta sen, för det ska du göra också då när det är stimulerat fet, eller hur funkar det? Som jag skrev till Juristen, klart du ska komma med och fika.
Liffan Brunch lät ju inte som en dum idé heller om vi inte hittar något afternoon tea värt att prova. Jag håller med förövrigt, har bara varit i Amsterdam en gång, men jag gillade det verkligen då, samma tyckte sambon.
Macpau Härligt att höra att ni har det bra! Jag är allt lite avis...Med mig är det mesta som vanligt än så länge, 1,5 vecka till spraystart och väntan på nedregleringsmens...försöker vara effektiv som attan på jobbet, för att ha tid att vara "ofokuserad" runt ÄP...har iaf lärt mig att INGEN får boka in mig på ett möte på ev ET dag igen iaf...funderar tom på att ta ledigt hela dagen och vakta telefonen hemma istället.
Jag kan alla dagarna om det kniper, men skriver upp mig på söndagarna så länge, eftersom jag har lite mycket på kvällarna ändå ett tag.
Fikalista
söndag 31/10 (dag)
Macpau
Miss Star
söndag 7/11 (dag)
Liffan
Macpau
Miss Star
torsdag 11/11 (kväll)