• Andreas tjej

Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?

Jag bara undrar.

• Svar på tråden Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?
  • Lilla Snosgosen

ÖB och Rusta är ju skitbra när det gäller schampo, tvål mm :) Plus att jag får mig en extra promenad vilket alltid kan vara bra :D Varför betala mer när man inte måste?

• Movie Freak
    Andreas tjej skrev 2010-01-23 07:48:08 följande:
    Den här tråden blir bara roligare och roligare.Särskilt när man läser folks beskrivningar.Då inser man varför folk tar åt sig.
    det är nog inte så att folk tar åt sig utan tycker det är sorligt med människor som är så villiga att betala till överpris bara för att handla i "rätt" butik att man vill försöka få dem att ändra sig för sitt eget bästa.

men personligen är det en waste of time för provocatörer som du är inte intresserade av ngt annat en just att provocera för att du är uttråkad.
    Bridget Jones wanted sex goddess with a very bad man between her thighs.
  • höst

Lidl, för det är närmast, ica maxi och coop för de har störst utbud, ica supermarket och coop nära när jag bara ska in lite snabbt och ha nåt som inte lidl har.

ÖB blir inte så ofta eftersom den ligger drygt 2 mil bort men när jag bodde nära så blev det oftare.

Handlar även hos Handlarn där jag jobbar men inte så ofta för han har inte så mycket varor på vintern.

• Achillea

ts
    en helt normal familj här som handlar på lidl med jämna mellanrum, är man medveten om priser idag gör man bargins på Lidl då de har billigare grönsaker, ostar och andra basmatvaror som dessutom är från sverige.

Kolla min Fl blogg för mer info om Plusverktygen
  • Achillea
    Movie Freak skrev 2010-01-23 13:36:40 följande:
    det är nog inte så att folk tar åt sig utan tycker det är sorligt med människor som är så villiga att betala till överpris bara för att handla i "rätt" butik att man vill försöka få dem att ändra sig för sitt eget bästa.men personligen är det en waste of time för provocatörer som du är inte intresserade av ngt annat en just att provocera för att du är uttråkad.
    Word för det, varför köpa samma saker i en affär som är dyrare, när man kan få samma produkter fast till billigare pris.
    Kolla min Fl blogg för mer info om Plusverktygen
  • B e a

Haha visste inte att jag inte var en vanlig människa,skönt att vara lite ovanlig då. För jag kan handla överallt bara dom har det jag vill ha

• MiaMitisen

Jag tycker faktiskt inte man kan jämföra tex Ica med ÖoB och Lidl.... *väntar på påhopp*

Men det är ju vad jag tycker. Jag är Icaanställd och handla gärna på ÖoB. För att det är billigare.

Sen undrar jag varför inte Ullared får vara med i diskussionen.... :D

• Stinky
    Andreas tjej skrev 2010-01-22 20:51:09 följande:
    Jag bara undrar.
    Valiga "svenssons". Hur så?
  • Stinky
    Stinky skrev 2010-01-23 13:58:00 följande:
    Valiga "svenssons". Hur så?
    Vanliga, inte "valiga". Men kanske veliga...? {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?