Inlägg från: Movie Freak |Visa alla inlägg
  • Movie Freak

Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?

Andreas tjej skrev 2010-01-22 21:22:28 följande:
    knappast.
    smarta människor handlar på ÖB, Lidle, ge-kås o Willys.

samma märken som över allt annars fast billigare. men det är klart vill du köpa arlas, nike, o andra välkända märken för mer pengar en du behöver så gör då det.

men tro inte att du vet vilken typ av människor som handlar på dessa lågvarubutiker för du har ingen som helst aning o det du tror är fel o bara en nedvärderande syn på dina medmänniskor.

Vi är dessutom höginkomstagare o handlar på alal dessa ställen vilket gör oss smarta o ekonomiska.
    Bridget Jones wanted sex goddess with a very bad man between her thighs.
  • Movie Freak
    Andreas tjej skrev 2010-01-23 07:48:08 följande:
    Den här tråden blir bara roligare och roligare.Särskilt när man läser folks beskrivningar.Då inser man varför folk tar åt sig.
    det är nog inte så att folk tar åt sig utan tycker det är sorligt med människor som är så villiga att betala till överpris bara för att handla i "rätt" butik att man vill försöka få dem att ändra sig för sitt eget bästa.

men personligen är det en waste of time för provocatörer som du är inte intresserade av ngt annat en just att provocera för att du är uttråkad.
  • Movie Freak
    MiaMitisen skrev 2010-01-23 13:57:18 följande:
    Jag tycker faktiskt inte man kan jämföra tex Ica med ÖoB och Lidl.... *väntar på påhopp*Men det är ju vad jag tycker. Jag är Icaanställd och handla gärna på ÖoB. För att det är billigare. Sen undrar jag varför inte Ullared får vara med i diskussionen.... :D
    jodå GE-KÅS har varit uppe på tapeterna flera ggr, tog själv upp det.
  • Movie Freak
    Stinky skrev 2010-01-23 13:59:25 följande:
    Vanliga, inte "valiga". Men kanske veliga...?
    jag gillar dig stinky! precis min cup of tea!
Svar på tråden Alltså, vad är det för folk som handlat på Lidl och ÖB?