Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Sitter på vc, bihålorna är värre idag, sista penicillinet igår...

Tenta på tisd, presentation och opponering gick bra i veckan. Nu är det två tentor, en rapport om ca 80 sidor, en presentation och en opponering kvar... Måste bara bli frisk först!

• Piggley Wink

Jag fick superantibiotika så jag hoppas det går över fort!

Å, tänk att få promenera utan barn...

• Piggley Wink

77 barn??? Men då är det flera grupper eller?

Försöker uppbringa lite tentastress så att jag orkar engagera mig i morgondagens tenta. TRÅKIGT med Research Methodology, jag vill plugga till nästa tenta istället, den är mycket roligare! 

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Stora barn som ska börja skolan, här börjar alla femåringar på en egen avdelning vid skolan. De äter i skolmatsalen så H har varit där och "provätit" idag - hur spännande som helst! 

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Men 77 barn finns det väl ingen chans att "se"? Alltså både hålla koll på och att "se" hur de har det... Usch och fy för så stora grupper

Ja, det blev för många barn som ska gå i förskolan, så de har två extra avdelningar vid skolan. Där måste barnen äta i matsalen så då löste de det så att de största barnen får gå där. Enda nackdelen är att vi måste lämna på två ställen...  

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Jag tycker som Milla att du ska ta oron på allvar om det tynger dig. Bm på fl kan förmodligen ge besked i telefon som milla säger.

• Piggley Wink

Fy vad svårt Vi 4, tänker ni lika du och maken eller är det en källa till oenighet?

Kram på dig, härligt det låter med Edvin! 

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Å vad skönt att ni är på samma väg om än inte lika långt fram... Hur mår förresten makens systerson/brorson/lillebror? Visst var han sjuk i vintras? Jag har glömt vilken släkting det var...

• Piggley Wink

Å vad skönt Drutten!

Vi4: Jobbigt när det känns svart och alla andra tycker det är ljust... Hårbotten mår ok nu, läkaren på vc sa psoriasis och jag fick droppar som funkar kanon. Ett par veckor senare var jag hos överläkaren på hudmottagningen för att kolla en prick. Han sa att det är antingen ps eller mjälleksem, men behandlingen är samma... Pricken på läppen var förresten ok, om den inte får för sig att växa eller nåt.

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*