30+ som fick första barnet 2006 *4*
Men fy kaz, det låter inte som en bra uppladdning för en god natts sömn
Men fy kaz, det låter inte som en bra uppladdning för en god natts sömn
Skönt att det iaf inte blev mer kräk, trist att missa utflykten
asap: Jag kommer ihåg att du berättade om det
kaz: Hur hanterar skolan det?
kram milla!
Jag skulle ju skriva:
FANTASTISKT gbg!
gbg: Jag tror också på intensivkurs, men gick inte dina på det i våras? Eller har jag blandat ihop det?
H knäckte det i vintras. Innan simmade hon under vattnet men helt plötsligt hände det och veckan efter simmade hon 50 meter. Hon är iofs född 2007 men mycket motorisk och stark. I hennes klass är de två som kan simma.
Jag tänker som Nisselina, om det finns någon kurs att fräscha upp med. Vilken typ av ingenjör är du?
Håller helt med GHP! Kan det vara nervositet/förväntan? Min mage blir precis sådär vid stress...
Här har vi klarat oss bra. Blev lite orolig igår när det började snöa lovikkavantar när jag körde hem från jobbet. På kvällen hade vi strömavbrott men jag gick och lade mig så nu är jag pigg på väg till julfest på nya jobbet
Heja Mandra! Vi5 uttryckte det mycket bra tycker jag! Hejar på på distans!
Härligt Mandra! Inte mycket kvar nu då?
Härligt! Hur är planen för firande?
Grattis Mandra, det låter som ni har en bra plan för firandet! I vår situation är ju familjen också påverkade av pluggandet så det är härligt att de också får fira ordentligt!
Mandra: Skicka mig din mailadress så skickar jag mitt super-cv och brev till dig för inspiration . Sen gäller det bara att hitta "det" jobbet att söka! Eller förresten, sök de andra också, det jag är på nu var jag mycket tveksam till innan jag var där på intervju!
Fotbroms eller inte? Vas har era barn? Dags för20 tums cykel...
GHP: Det låter ju som en rimlig förklaring. Jag lutar också åt fotbroms men alla försäljarna har sagt utan fotbroms (även om de har båda varianterna att sälja).
Vi har mest läst gästböcker om Sigge och Teddy. Fantastiskt fina om kompisrelationer och avundsjuka mm.
Malinkat verkar ha det bra, iaf vad det ser ut som på Fb
Malinkat hälsar att hon kommer tillbaka när de är hemma igen. Hon skickar kram till asap för uppmärksamheten
Kram Mandra, jag funderar bara på varför arbgiv inte förstår vilken pärla du är. Du är varm och godhjärtad med mycket medmänsklighet - samtidigt som du får saker gjorda och har hög kompetens. Finns det någon twist på ditt brev som skulle få dem att förstå? Ok att du inte har erfarenhet men jag vet ju att du är fantastisk!