30+ som fick första barnet 2006 *4*
H hade lite funderingar när farfar dog. Hur kommer han till himlen om man gräver ner honom i en kista?
Vad svarar man på det?
H hade lite funderingar när farfar dog. Hur kommer han till himlen om man gräver ner honom i en kista?
Vad svarar man på det?
Glad Påsk alla!
Klart han vann, Milla!
H är också mer illeraktig, däremot är hon blekare och mer svart under ögonen. Vad beror det på?
Gbg: ååh, jag skrev i morse om Hs situation och om överlämningen till höstens förskoleklass i samlingstråden igår kväll. H trivdes inte alls med de nya pedagogerna i höstas så hon blev utåtagerande och började bråka med de andra barnen (något som aldrig hänt innan). Jag tycker det är jättejobbigt att det ska byta igen, nu när äntligen den värsta pensionerats . Dock frågade de i början av veckan om spec. Pedagogen fick göra överlämning- superbra ju! De måste tydligen fråga föräldrarna först
Hos oss går alla femåringar i en grupp, nästa år går de i förskoleklass med en pedagog (3 grupper med 14 barn i varje), i ettan blir det ny pedagog igen och två grupper...
Oj, jag vet inte ens vad det är...
Här lugnar kalashysterin mer sig när de blir 8-9...
Heja kaz och lillxn!
I Hs grupp är de 21 st, förra året bjöd vi alla de 16 i hennes årskull på dåvarande avdelningen (de skulle flytta till nästa grupp tillsammans). I höst kommer de bli 14 st i gruppen. H fyller år i juni, kanske vi ska utgå från dem? Eller också bjuder vi de tre kompisarna hon leker mest med och ha det där ridkalaset hon så hett önskar sig just nu. Men vem vet vad hon vill ha när juni kommer?