30+ som fick första barnet 2006 *4*
asap: Ja, de första 30 var väl inte så himla roliga men se kan man juliksom inte hålla sig. När de bara blir fler och fler...
asap: Ja, de första 30 var väl inte så himla roliga men se kan man juliksom inte hålla sig. När de bara blir fler och fler...
Nej vad ledamt kaz
Kanin: Det låter ju jättekonstigt att personen i fråga jobbar på specmvc. Helt galet, hon måste väl fatta att ni är där av en anledning????
Milla: Jag läste att maken sovit två timmar på dagen och var lite gnällig
Visst är det underbart med solen! Jag vägrade skriva det jag borde gjort idag och läste istället kurslitteratur i solen
kram kaz, hoppas på underverk!
Grattis alla stora barn!
Kram Kanin, de andra säger så kloka saker att jag bara kan instämma och skicka en krm. Gärna många åt maken också för att f honom att känna sig mindre otillräcklig...
Läskigt M73
skönt kaz
Spännande malin!
Kaz: Ja det är verkligen galet. Jag berättade att hon ska få gå i simskola för att lära sig simma med huvudet ovanför vattnet. Då GÖR hon det, bara sådär. Galenunge, vad ska det bli av den viljestyrkan?
Å vad härligt Kanin att det börjar bli dags! Det kanske var bra för maken att vara med och förstå att det är på riktigt? Mysigt att sätta upp säng mm...
malin: Ja, det verkar verkligen som ni haft en mysig helg, MEN vad svårt det är att inte tjata när man är orolig .
malinkat: Jag tror att hon iaf ger upp blöjan när hon ska börja med stringtrosor . undrar när de gör det nuförtiden? Jag är tämligen säker på att det är före 20 iaf... Det är så svårt att dölja blöjan under string