Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

Det är iofs så sällan jag har något så tajt nuförtiden så att troskanter skulle vara något problem. Det är liksom andra problem som styr, som tex att det yttre lagret av mig är väldigt mjukt nuförtiden. märker ni det också, eller är det bara jag? Idag ska jag shoppa en sån här tänkte jag, och se om man slipper visa degmagen i sommar

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Malin: Det blev ingen för modellen passade inte min tuttform

Kanin: hoppas du hinner få vila innan!

• Piggley Wink

Oj Kanin, jag kunde bara läsa Hej i ditt inlägg från igår för jag har bara läst i mobilen. Nu när jag läser i datorn så ser jag ju att det fanns mer att kommentera. Hoppas du får chans att vila lite innan lillebror vill komma ut. Du får säga åt honom helt enkelt. Slemproppen kan ju återbildas, med H gick den tre dagar före förlossningen men med N märkte jag den inte alls . Sammandragningar hade jag från aug, han är född i nov så jag hoppas det bara är magen som tränar i ditt fall också!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Mandra: Skönt med bra skola och förskola, men framför allt kortare busstid! Tentan kommer gå toppenbra och de där tio sidorna skriver sig fortare än du anar. Här är det alltid max antal ord på projekten och det är inte så lätt att hålla sig kort när det finns massor av intressanta saker att skriva om... 

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Drutten: Trist med ridningen men du får komma tillbaka 8-10 v efter fl... Jag har slutat när det varit 2-3 mån kvar när det liksom inte gått att rida vettigt längre.
    H simmar men hon kan inte riktiga simtag. Däremot tar hon sig fram både ovanför och under vattnet, med hundsim resp sjöjungfru-stil

• Piggley Wink

Stora Ida! Med glugg och allt

Sleepover är stort! H har inte testat det än, iaf inte hos egen kompis. Hon har ju bott med våra vänner m fam utan oss i fjällen...

• Piggley Wink

Kanin: Jag undrar som Malin, hur känner du? Stackars liten Ärtis men som sagt skönt att hon kan prata om det .

Malin: H vill egentligen bara ha klänning och tights, men jag tvingar också på jeans när det inte är överdragsbyxväder så nu försöker H säga varje morgon att det regnar

• Piggley Wink

Kanin: Läskigt, hoppas lillebror slutar skrämmas nu!

Här går alla femåringar i egen grupp vid skolan h börjar där i höst, det är eg förskola men de äter i skolans matsal och så, så stora blir de!

Gbg: Läskigt med kramper . Skönt med snabb remiss, hoppas det går fort att få komma dit också.

Gbg: Vad var det för penna?

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*