Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Bra där Mini, för oss var det ju så självklart för både jag, maken, svågern och svärmor grät ju i Hs närvaro under den perioden

• Piggley Wink

Här följer de Socialstyrelsens rekommendationer, N var litelite röd i ett par dagar, H var lite röd en dag men jag och maken fick hela paketet med var och mitt ena öga svällde upp till en tennisboll

• Piggley Wink

Drutten: H slutade på sin treårsdag. Vi hade trimmat henne innan att treåringar inte har napp så hon slängde alla napparna och fick sina presenter på förmiddagen. Deppade lite på kvällen men hon var så trött efter kalaset att hon däckade fort ändå.

• Piggley Wink

Stackars Malins lille A . Det är verkligen inte lätt att förstå och förutse hur de tänker. Vi visste ju långt innan att det skulle vara geavsättning så vi tittade på graven i förväg och diskuterade med H hur det skulle gå till...

• Piggley Wink

Underbara bilder malinkat! När vi skulle till Legoland var vi klara en stund innan vi behövde åka (skulle åka färja) så jag ammade N, H satt i bilen och väntade och kom helt plötsligt in och sa att hon hade kräkts. Stackars barnet var så överladdad att hon kräktes Hjärta

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Hur får du till sådär vacker ljus i bilderna? Är det kameran/objektivet eller är det teknik?

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

malin: Det där lät avancerat...

Drutten: Visst är det fräckt att inte meddela

kaz: Ja, två barn vet han ju hur det är...    

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Bra tips Hannapanna!

Milla: om du behöver livas up så kika lite här

. Jag är inte superintresserad men skrattade faktiskthögt efter en liten stund... Vasaloppet vid Risberg btw.  

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*