Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Agnes har en lös tand, den första vilket är ohyggligt spännande för henne!
    Idag var vi iväg och ekiperade henne inför skolstarten, pennfack, pärm, skolväska, gympapåsa, gympakläder, sittskydd och vattenflaska. Vår lilla tjej håller på att bli stor!

Vi fick en lista från skolan där det stod vad de ska ha, en hel del faktiskt, tycker nästan att det är väl mycket begärt.

• Gladhannapanna

Drutten: usch så jobbigt du/ni har det!

Äntligen kommer jag ihåg att fråga hur det är med svartsjukan och slagsmålen mellan killarna nu? Var ju riktigt jobbigt senast du skrev ngt om det.

• Gladhannapanna

Asap: hur gick det, kom hon hem?
    Vi4: härligt med lyckad semester, det vet ju alla att clowner är fina!

Julia kraschade vid sex igår så nu sitter hon och jag och kollar tv....

• Gladhannapanna

PW: Agnes har också sådana perioder då hon kissar på sig en gång om dagen, i hennes fall handlar det om att hon väntar för länge.
    Det som vänder eländet är att hon råkar ut för ngt pinsamt som när hon kissade på sig bredvid en hoppborg på Kneippbyn....

• Gladhannapanna

Pw: tack!
    Just nu sitter hon med sin "matteläxa" ( bamses skola)
    Vi håller på att plocka i ordning i stugan, lämnar imorgon och sover hos syrran som bor i Kaxholmen mellan Huskvarna och Gränna.

• Gladhannapanna

Asap: jag är inte rätt person att svara, men om man inte fyller upp till heltid och blir sjuk så får man bara ersättning 80 procent av den del man jobbar.

• Gladhannapanna

Mk: oj så turbulent men skönt att ni vridit och vänt ur alla vinklar så att ni vet att det är rätt beslut!!!

Fin berättelse Drutten! Mina syrror var likadana, de var överens för första gången när jag föddes, de tyckte båda om son lillasyster

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*