Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Asap: Självkalrt kommer vi att vara proffs på sexpringar, som vi redan är på treåringar och inte har några konflikter med våra yngre barn.....

Alla fick inte läsläxa men de som är på vippen att lösa koden tror jag.Agnes kan läsa ensta ord med viss hjälp så jag blev faktiskt ganska förvånad!

• Gladhannapanna

Fredag är skönt! JAg sitter just nu i soffan medan barnen äter fredagsmys och tittar på Bolibompa. Jag är ju ensam med dem tills på söndag, igår kom jag med den eminenta idén att vi skule sova i dubbelsängen alla tre med mig i mitten. Jag blev ju som en ångkokt hamburgare så ivkäll ska alla sova i sina egna rum.

Just nu bakar jag bullar med, ska på svågerns kalas imorgon och ska ha med bullar till ett helt kompani!

• Gladhannapanna

Asap: Agnes har läsläxa varje vecka, de barn som kan läsa eller som nästan kan läsa har läxa. En väldigt pedagogisk bok.

• Gladhannapanna

Mandra: Det var ju en kreativ lösning på läxa tycker jag!!!

Agnes har en läsebok som finns i några olika nivåer men handlar om samma figurer. Det är kul att se att hon faktiskt fixar att läsa lite! Hon har nu börjat läsa på allt, mjölkpaket, skyltar osv osv. Ser fram emot när hon läser med obehindrat och kan läsa enkla böcker själv!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*