Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Kaz: JAg har för mig att det finns en Alfonsbok om att börja skolan. Bra att du påminde, ska leta reda på den på biblan!

Här är det vab med Agnes som haft en jobbig natt med mkt astma, nu är det bättre men inte bra,...

• Gladhannapanna

Vi4: tack för att du frågar! Jag åt B12 tills burken tog slut enligt läkarens förslag. Efter ett par månader utan tabletterna började jag känna mig nere och orkeslös igen så nu har jag köpt en ny burk!

Har börjat få lite pejl på nya jobbet, det mesta är kul, vissa saker är rejäla utmaningar! Dock har jag för lite att göra vilket är tråååååkigt!!!!

• Gladhannapanna

Mini: brist på b12 kan leda till depression. Jag utreddes för låga värden i höstas, inte brist men åt det låga hållet. Min läkare tyckte att jag skulle äta b12 och se om jag kände mig bättre vilket jag gjorde. EN annan läkare tyckte att jag skulle sluta och se om det blev någon skillnad vilket det alltså blev så därför äter jag dem igen.

Asap: Framförhållning!!!!! 

• Gladhannapanna

Mandra: hoppas att skruttan piggar på sig snart och att du får gjort mkt idag!

Kaz: Urk för löss!!! Skönt att de är borta!

• Gladhannapanna

Gustie: Pyttis här...

Ego: idag var jag och Agnes på skolan och gick poängpromenad med hennes fadder, träffade fröken och fikade matsäck i det gröna! Stort!!!!

• Gladhannapanna

Gustie: när mina systersöner tagit studenten har de fått fina kockknivar av oss,
    Min guddotter fick Nationalencyklopedin, ( en lite enklare utgåva)

Generellt tycker jag att snygga saker " till hemmet" är bra, förr eller senare flyttar de ju. Vinglas i kristall etc.

• Gladhannapanna

Grattis till lyckade tentor! Jobbigt med alla sjukor!
    Vi är ju hos svärisarna nu och de säger sällan nej till att umgås med barnen. Vi vill inte trötta ut dem med att be om barnvakt så mkt, men igår var maken och jag själva på stan i ett par timmar och gick en härlig promenad när barnen somnat. Såååå lyxigt!

Dessutom är det vi som sätter oss vid dukat bord!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*