Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Kul att läsa om framsteg mm!!! Agnes kan alla bokstäver och även rabbla alfabetet, skriver gärna men vill ha hjälp med att ljuda. Inte knäckt läsningen än. Idag gick vi till förskolan och övade på den läskiga klätterställningen som alla kompisar klarar galant. Idag lyckades hon övervinna sin rädsla och klättrade hela vägen! Stort för henne!!!!

• Gladhannapanna

Kul med små meddelanden!!! Jag minns att jag kunde siffror och telefonnummer innan jag kunde läsa så mamma och jag hade ett system där vi skrev ner telefonnumret till den vi gick till. Om jag gick till farmor som bodde väldigt nära skrev jag en lapp med 10905 på så visste mamma var jag var! Smart va?!

• Gladhannapanna

Så mysigt att läsa om hur alla har det! Kul att se till alla, även ni som bara tittar in då och då! Gbg: Jobbigt med kramper men skönt att ni känner förtroende för avdelningen!

Asap: Vi har fått klasslista mm till Agnes. Hon känner de flesta barnen i sin klass. De kör med F1 på vår skola, dvs hälften ettor och hälften förskoleklass tillsammans, en stor klass med ca 25 barn som delas in i mindre grupper. Ettorna är faddrar till förskoleklassbarnen. Eftersom många av ettorna gått på samma förskola känner Agnes även dem redan!

Det kommer att vara två tillfällen i maj då vi ska till skolan, en gång är en poängpromenad och den andra är ett "skolbesök". Inskolning på fritids sker v 32 eller 33 beroende på önskemål.

• Gladhannapanna

Frk Kanin: Skönt att du blev tagen på allvar och att allt var som det skulle med liten i magen! Sännande med väkarbete även om det lugnade sig!

En lite piffig prick kan ju alltid ses som en fransk mouche?

*kram*

• Gladhannapanna

Asap: Jag tror inte heller att hon får gå på fritids när ni är föräldralediga med Elsa. Trist att tiderna inte passar... Kan ni prata med förskolan om att ändra Gustavs tider?

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*