30+ som fick första barnet 2006 *4*
Mandra: härligt med bra samtal! Grattis till huset!
Mandra: härligt med bra samtal! Grattis till huset!
Jag träffade en av kommunens föräldrarådgivare på tåget häromdagen, de har varit på jobbet och föreläst några gånger. Jag sa att jag ofta tänker på dem hemma nu. Han skrattade åt min beskrivning av A och sa att hon är helt normal. De kan ju inte hjälpa sina utbrott, visst är det påfrestande men liiiite lättare om man tänker så.
Idag är det barnkalas, pysseltema!!!
Asap: jag blev feberfri igår eftermiddag så nu har jag inte ens kollat... Tror att jag är frisk! Syrran kommer ändå och är med på kalaset, hon vill väldigt gärna!!!
M73: på vår ishall får man inte vara på isen utan skridskor för man kan dra in sand mm som förstör skridskorna.
Agnes går på skridskoskola varje söndag så vi är en del i hallen även om vi inte är på isen så ofta.
Milla: båda barnen har sådana skridskor, de funkar super!!! Vi vill också ha en takbox...
Malin: stackars liten, och jobbigt för er att inte kunna göra henne frisk på stubben som man vill!
Vi bakar ganska ofta tillsammans, barnen och jag. De får hjälpa till att hälla i ingredienserna som jag redan mätt upp. Om vi gör bullar brukar jag använda fllytande margarin och då får de måla degen. Sedan får de måla bullarna med no egg och ta på pärlsockret. Funkar bra!
Vi bakade pepparkakor häromdagen. Jag kavlade, de måttade ut kakor och pillade bort degen mellan kakorna, jag lade kakorna på plåten. Kavlade, de måttade osv tills den köpta degbiten från vår ICA kvantum var slut.
Kaz: Jag hade också blivit grinig om jag var du! Gnäll av dig här du, vi är alltid på din sida!!!!