30+ som fick första barnet 2006 *4*
Malin: Härligt med skön semester ! Jobbigt att "förlora" två kompisar tätt. Hoppas att kompisen blir frisk igen. Grattis i efterskott till A och T!
Kommenterar mer när jag sitter vid en dator.
Malin: Härligt med skön semester ! Jobbigt att "förlora" två kompisar tätt. Hoppas att kompisen blir frisk igen. Grattis i efterskott till A och T!
Kommenterar mer när jag sitter vid en dator.
Här är Gabriel också ganska "laddad" inför skolstarten. Han får tur nog med sig en bra kompis ifrån förskolan, men hans två bästa kompisar ska tyvärr gå kvar ett år till. Inskolningssamtal med "fröken" på onsdag morgon.
Ego: Är "segelflygänka" från idag och hela nästa vecka ut. Massor av saker som inträffar under hela veckan, så jag hoppas att jag pallar hela vägen.
Nu ska jag kolla om Lucas äntligen somnat, och sedsn gå och diska.
Malin: Två sista veckorna i juli är vi också lediga. Vi kanske kan sätta en målarpensel var i händerna på T och P och åka på utflykt med barnen - eller varför inte tvärtom, skicka iväg karlarna med alla barn ?
Fru Kanin: Oj! Det där lät väldigt dramatiskt ! Hoppas att ni fått rätt hjälp nu, och att Adrians liv inte behöver hamna i farozonen mer.
Minimalla: Japp! Semester i tråden ! Jag har haft en vecka själv med barnen, och en vecka tillsammans allihop. Hittills har vi hunnit med tre besök på Parken Zoo, en tredagarsresa till Furuvik, besök på järnvägsmuse'et i Gävle samt en dag på Riddardagarna i Mariefred igår. Och idag ska vi på 15-års-/konfirmationsfest. Lugnt och skönt med andra ord .