30+ som fick första barnet 2006 *4*
Lia: Grattis till bröllopet !
Håller med om att väntan och analyserandet är jobbigt när man försöker "baka bebis". Hoppas att du får ett fint plus på stickan vid BIM.
Lia: Grattis till bröllopet !
Håller med om att väntan och analyserandet är jobbigt när man försöker "baka bebis". Hoppas att du får ett fint plus på stickan vid BIM.
Sitter med en väldigt febrig Gabriel i soffan . Han hade ont i halsen när han vaknade i morse, och det visade sig att halsmandlarna är jättesvulna. Sedan kom febern vid 9, och nu är den uppe i 38,8, vilket är väldigt mycket för en som har 36,5 i normaltemp . Och dessutom får jag inte i honom någon Alvedon, eftersom han bara tar den i välling, och vi har ju slutat med välling:-/. Inte lätt att lösa efter 21 på kvällen...
Fortsätter monologen med att berätta att båda pojkarna vaknade 04.30 och vägrade somna om. Gabriel verkar må bättre idag iaf, men mamman i familjen är inte helt entusiastisk inför kombinationen eget halsont och huvudvärk, för lite sömn samt att P är på möte i Jönköping hela dagen .
Måste nog förtydliga att både jag och P var vakna ifrån 04.30 och försökte få killarna att somna om. Jag försökte söva om G i hans säng, och P tog till slut in L till vår säng för att försöka få honom att somna. Mem vi gav upp vid tjugo över fem, eftersom P ändå måste klä sig och åka till Jönköping. Jag somnade innan 21 igår kväll. Inatt flyttade L in i vår säng vid 23, och jag la mig i hans. G sov till strax efter 6, och P och L sover fortfarande.
GRATTIS Vilya! Tänk att det gått sex år redan !
Och om jag inte minns helt fel så är det på sin plats med ett Grattis i efterskott till Serendipitys Theodor och Vi 4:s Albin. Önskar att jag satt vid datorn och kunde göra några blommor.