Sirre, tack alltid bra med sådana tips, vi hade kollat upp sådant så det kommer vi att göra. Hoppas de håller sig friska nu, och du med.
Mandra hoppas på lite friskhet till er med! Jo, visst är det gräsligt programmet med Timell, har också sett det.
Assar, håller tummarna för jobben! Vad mysigt med saftkok, har varit sugen på att baka bullar, men har inte orkat. Och visst är det härligt när man blivit frisk och plötsligt får ny energi.
M73, då är det värt illvrål i 300 m om de sedan sover så bra
Pyttis, har tänkt på dig särskilt som en kompis till min mans (ah, så invecklad relation jag ska beskriva) systers dotter som precis fyllt 16 åkte in med ambulans pga av magsmärtor och födde barn i ambulansen!!! :-O Helt ovetandes om att hon var gravid. Mamman (kompisens syster) var på semester med sin nya man då och hon åkte hem, mannnen hade visst sagt att dotterna med unge skulle vara ute ur huset innan han kom hem. Hu, jag lidert så med dem. Hon går i 9an och vill adoptera bort barnet, mamman är i mina ögon ganksa omogen och verkar inte kunna vara något stöd. Att jag tänkte på dig var att vi rekommenderade dem att ta kontakt med kurator på bvc och att de bor ungefär i dina trakter, fast jag har inte så bra koll det är nog inte så nära som jag tror. De hade inte fått någon hjälp via BB eller så!
Själv har jag åkt på Edvins sjuka, jag som inte brukar vara sjuk är så extremdålig nu "igen" (hade ju halsfluss och bihålor i mars), men jag ska inte klaga vet ju hur mycket en del av er andra varit dåliga. Tänker hela tiden, "stackars Edvin som haft det så här sedan i lördags..."