Paincake skrev 2010-03-06 18:37:43 följande:
Grattis Goseplutt! Själv sitter jag här och knåpar ihop nidvisor: Mel: Jag vill ha en egen måne. Jag har då aldrig trott på bf Bäbis kommer när den vill. Jag är ju trött och tung och ledsen Kan bara sitta still. Jag letar efter varje tecken Är det dags att åka in? Varje gång som någon frågar jag tänker "stick och brinn!" Refr: Jag vill se min egen slempropp och känna vattnet gå. och slippa frågor om det ej är två-ååå. Jag ska titta på min slempropp och veta det är dags. Fast det är säkert länge tills ändå...
hahahaha tack för en underbar visa :D
stort GRATTIS till dig/er Goseplutt!!
NiklaasKaroliine skrev 2010-03-06 15:39:37 följande:
oj ja samma här, trodde också det skulle komma igång under natten, hde riktiga värkar igår kväll.. men icke, avtog tydligen :/ känner ytterst lite nu.. men nja de e inge märkvärdigt.. såååå tråkigt! haha ja man kanske skulle ge sig på den.. för jag e också riktigt trött på
detta.hm ja bäckström känner jag ju igen.. vad heter hennes barn då? :) vet säkert vem någon av dom e..
börjar få känningar nu igen,bara hoppas på att de blir allvar nu :) tufft att vi kände lika på samma kväll :) kanske åker in samma dag oxå hihi
hennes barn heter hans(hasse),conny,tobias,linda o robin.jag tror nog du vet vem nån av dom e :P