Vi på CvL fortsättningen
Susie skrev 2010-03-26 16:56:52 följande:
Hej allihopa!Curlyred Välkommen! Lycka till med allt nu!Anlo, Hej! Har förskt haft koll på dig ett tag även om jag inte vart superaktiv Vilket helvete att ÄL inte kom, va tråkigt! Jag hade defenitivt kört på färskt innan sommaruppehållet! Jag känner av samma stress som dig och är livrädd för det där somaruppehållet Vill inte vänta längre och tiden bara går och går.....Dock börjar jag spraya (långa metoden) nu den 30e och har planerad ÄP V18 i början av Maj. Tankarna snurrar i huvet hela tiden och hr jag än försöker att tänka på annat tänker jag konstant på om jag inte kunde bli gravid nu. Hade ÄL i söndags/mån och mys i Lördags Men jag vet ju att det händer ju bara inte...det har ju inte hänt på 2år och vå ivfer så varför nu?! Bara ÄL +5 idag men känner inget och det för mej betyder minus redan nu. Jag jämför med min förra graviditet som jag kände av redan direkt efter ÄL.....SUCK! Ja ja, jag hoppas innerligt att det ska ta sig för både dej och meji nästa vända!Kram!
Ja vi vet verkligen att vi lever :) Det är så orättvist. Pratade med en jobbkollega häromdagen. Kläcker ut att hon är gravid i 12 v. Dom har nyligen träffats osv. Ja du vet hur det är. Man sväljer, ler och gratulerar...
Känner mig så kluven inför detta med färsk försök. Skulle vara såå skönt att slippa göra det. Tror du att jag har större chans med det jmf med mina två i frysen.
Mådde ju inte direkt bra under stimuleringen så det är inget man längtar till... Samtidigt vet man ju inte hur många ggr man måste göra detta för att lyckas.
Om man lyckas...
Om jag hoppar på direkt nu på ett nytt färskförsök får jag spara ett frystillfälle då från denna omgång. Vi köpte 3-packet o då ingår ett färsk/ett frys per IVF omgång.
Nån som vet?
Kram kram