Vi på CvL fortsättningen
Godmorgon tjejer!
Hur mår ni i vårvärmen? Hoppas att påsken inbjöd till god mat o mys med familjen. Snart vankas en ny långledighet. Det är ytterligare en pos sak med våren
För egen del mår jag bra. Ja förutom mina krämpor då men dom har blivit en del av min vardag vid det här laget. Skolan avslutades i to. Känns underbart. Vi fick några små justeringar bara som vi ska åtgärda till på må. Sen hoppas jag att vi skickat in det för sista gången Mitt huvudbry nu är att jag gått upp 2.5 kg på 9 dgr. Känns helt galet. Är evt svullen el om det är tjock från underlivet ner mot knäna. Men inget som motsvarar denna viktökning. Magen känns gigantisk nu. Den har också ökat 3 cm under denna tid. Börjar minst sagt se sprickfärdig ut…. Detta oroar mig lite. Jag som nojade över att jag stått lite stilla i vikt ett tag fick som en käftsmäll av detta
Jag har nu 3 v kvar. Känns galet vad fort tiden gått. Känner knappt själv att jag hunnit med. Eller landat i tanken på att vi snart ska bli 4. Men längtar förståss o få träffa den lille.
Har åter fått en liten svacka med sömnen. Vaknade kl 04 även igår. Inatt har jag kissat 4 ggr på de 5.5 t jag sovit. Brukar inte kliva upp när jag vaknar så tidigt med idag var jag så hungrig...
Sköt om er tjejer och ha en toppendag i solen! Kram