Piken skrev 2013-10-01 20:02:49 följande:
Hej, mår hyfsat bra, eftervärkar av migrän nu i två dagr, man kan ju bara ta alvedon, som inte biter på min migrän iaf. Är enligt någon app i vecka 7+2 och nu är det bara 8dagar kvar till vul. Hur långt har du kvar Anlo? Vi måste ju ligga hyfsat lika. Hur är det fogarna? Jag ör fortfarande hemma, men ska börja arbeta lite smått på måndag. Jayt! Hur mår du? Pemberly, hur går det med ruvningen?
Förstår att migrän måste vara extra jobbigt när man är gravid. Hur mår du annars förutom huvudvärken? Jag är i v 5+6 idag, går in i v 7 imorgon. Tröttheten har slagit till med full kraft. Rejäl svacka efter lunch idag och är så trött när jag kommer hem. Skulle kunna somna direkt. Men det går ju tyvärr inte... Yrseln har också kommit tillbaka. Annars mår jag bra. Foglossningen är bättre
Känner bara av den ibland nu. Jag har lock för öronen när jag är uppe. Så jobbigt! Nån som vet varför? Är inte det minsta förkyld. Haft det i drygt 2 v nu. Jag har VUL 10/10. Det var samma datum som jag plussade med Arvid så jag hoppas att det fortsatt är mitt lyckodatum
Jag ska jobba kväll i morgon, gruvar mig lite då jag är så kvällstrött. Extra jobbigt att köra hem nu.