Vi på CvL fortsättningen
Men som du skriver detta visar ju att du kan bli gravid så jag tycker absolut att ni ska samla kraft till ett nytt försök. Ge inte upp ni kommer att få en bebies!
Stor kram till dig! Ta hand om varandra
Hej tjejer, jag är in o läser varje dag. Tyvärr har jag inte skrivit så mkt sista tiden.
Väntar nu på mens för att kunna starta med mina sprutor. Idag CD 25. När tror ni att jag kommer att få mens när jag fick ÄL på dag 13??
Jag känner mig så sur o grinig o trött. Bråkar jämt med min sambo. Han är så sur för att jag inte är ute o hjälper till i trädgården o bygger på vår altan. Medans jag inte har nån lust. Lätt till gråten hela tiden. Vet inte om jag har jordens PMS.
Tyvärr befarar jag att det inte blir bättre av att börja med sprutorna. Får lite ont i magen när jag tänker på det.
Djurgårdsrutan: Jag slutade nästan andas när jag läste ditt inlägg. Så skönt att det ordnade upp sig.
Till er alla stort lycka till!!
Så glad att ha er som en liten ventil.
Kram på er.
Susie: Det är helt fantastsikt. Äntligen händer det. Blir såå glad för er skull. Måste kännas helt underbart. Det ger oss andra även lite hopp att vi också kommer att lyckas en dag.
Kram kram
Hej tjejer. Jag behöver lite råd.
Fick min mens idag. När jag pratade med kliniken igår så fick jag till svar att jag kunde börja på mensdag 1 eller 2 med mina Puregon sprutor. Att jag kunde välja själv. Men de ville att jag skulle höra av mig så vi kunde planera lite mer i detalj o boka in VUL osv. Min läkare hade skrivit sprutstart dag 2. Och hon trodde att det kunde bero på att man vill se att mensen verkligen kommit igång. Men jag har spottings 2-3 första dgr så mensen börjar alltid lika veligt. Har ringt kliniken men missade tlf tiden så jag lämnade ett meddelande.
Så till den stora frågan. Ska jag börja ikväll eller imorgon?? Tar tacksamt emot råd.
Är det nån som vet upplägget så jag kan planera in det isf efter mitt schema/jobb.
Har gett upp hoppet om att bli uppringd idag.
Trevlig kväll. Kram
Stort GRATTIS Dahlia. Så kul. Intressant att ägget det skulle valt tidigare inte var det som var mest dugligt efter ytterligare nga dgr. Fast det speglar egentligen det man läser här på FL också. Att vissa blir gravida med 2-3 celliga ägg o andra inte med 4 celliga. Det kanske skulle visa sig om man odlade vidare på dessa celler.
Försök att tänka positivt. Det är nya möjligheter nu. Fast jag har full förståelse att det gnager hela tiden.
Stor kram