Vi på CvL fortsättningen
Hade du nga symtom när du fick pos?
Hur är det med dig nu?
KRAM
God morgon.
Sen igår kväll har min temp sjunkit från runt 37 grader till 36,8. Är det dags för mensen nu tro.
Vaknar åter igen med sprängande huvudvärk o magkatarr. Igår hade jag lite noja att jag inte ville ta Alvedon för då skulle den maskera min kommande mensvärk. Får se hur huvudet känns lite senare. Ska jobba iem.
Min sambo kunde inte förstå riktigt varför jag var så ledsen igår. Det var ju inte kört så länge mensen inte kommit. Och efter 14 dgr så blev jag helt plötsligt ledsen.
Ja vad säger man. Kanske man överreagerar. Eller så förstår han inte pressen av att titta i trosan tusen gånger o känner efter varje mm om hur kroppen känns.
RD 13 idag. Började då få lite bruna Crinonerester på behållaren sist. Nu har jag Progresteron vagg denna gång. Ojoj vad detta kommer att bli en jobbig dag.
Hoppas att ni andra för en trevlig fredag
Tack tjejer. Ingen mens än. Känner inget i magen heller. Men det kommer säkert under dagen. Får minimalt med brunt inslag på pappret när jag torkar mig.
Däremot är jag lite villrådig ang Progresteronet. Jag trodde (och borde ha) en kartong kvar men den var tom. Så nu har jag inga vagg kvar. Hur tycker ni att jag ska göra? Ringa kliniken om mer eller sluta??
Kram på er.
Hej tjejer. Hur har ni det i bröllopsyran? Var ni in till stan o kollade på brudparet igår?
För egen del så pratade jag med gulliga BM Ingela på kliniken igår . Hon pratade med dr Tomas. Och dom enades att jag skulle fortsätta med proggisarna tiden ut så jag fick ett nytt recept. Då hade man inget att skylla på. Hon menade att eftersom mensen inte kommit igång så kunde jag ändå vara gravid. Kunde ha testat för tidigt. Så nytt test imorgon på TD.
Imorse fick jag lite färskt blod men sen lite spottings. Men mensvärk nu så det borde komma igång mer snart.
Ska ut lite i solen nu. Varit på jobbet hela dan.
Kram till er alla.
Tyvärr fick jag mens igår kväll o testade neg imorse. Det var ganska väntat men som alltid finns det en gnytta hopp kvar. Fast det mesta rann ut igår kväll.
Nu återstår dock hur vi ska gå vidare. Vi har ett färsk försök kvar. Ska vi ta det eller byta mot två FET?? Jag är så tacksam om ni har nga ideer/tankar. Vi har 4 st i frysen.
Jag kommer att behöva ringa kliniken i em.
Kram