Vi på CvL fortsättningen
Myran, Åh, jag känner såå med dig gumman! Förstår att du är orolig men försökatt tänka att det är ju bara ett liiiitet ägg som behövs för en liten speciell människa! Vad sa läkaren på Vul ang fler äggblåsor? Kan fler blåsor utvecklas fram till ÄP? Nu är alla fall ÄP satt och jag håller alla tummar för dig nu! Tänk inte på förkylningen, sköt om dig bara så att du kan må lite mindre deppigt! Jag var halvkrasslig med om jag minns rätt, rökte endel innan, var deppad och låg, blev utsatt för en hel del press psykiskt under ÄP som fick mej att må dåligt osv osv osv....ändå hände det ofattbara!
Ska kolla in varje dag nu och ber till min "Angel" att du blir gravid nu.
Många Kramar!
Anlo, WOWWO va spännande!!!!! Du kan helt säkert lite på utslaget. Om den blinkar så har ju testet fungerat och hade det inte funkat hade du ju inte fått en eller hur? Om du har ett extra så ta ett för att stilla din nervositet! Gud va härligt! Hur känner du dig?! Kram!
pp08 Grattis! Vilken känsla! Det är få känslor i världen som uppbringar den lycka som när man fåptt tillbaka ett embryo! Det låter ju jättelovande att ägget kom från samma omgång med er andra Jag tycker dock att Oddvar verkade "säga mycket" som jag inte riktigt vågade lita på och för oss sa han tex tvärtom, att oavsett om ägget tas från en "skörd" som inte varit lyckosam vid förra försöket så har det INGET med det att göra. Men för er så litar vi förstås på tidigare erfarenhet av dessa ägg
Lycka till nu!
Hur är det med dig? Har inte hört nått hur det går för dig? Vilken vecka är du i? När är BF?
Jag känner mig glad o lite hoppfull idag. Behövde verkligen en nytändning nu. Det har varit en lång aug mnd att bara vänta sen förra äl som vi föll på målsnöret på. Varit en liten surpuppa ett tag så nu hoppas jag att detta vänder till nått gott :)
Jag tog just ett till test in case of. Och det var också pos så nu är jag lugn. Jag har nämligen ingen trådig flytn eller så. Tp har gått upp 0.3 gr till idag o kanske jag har lite ont i magen ;) Var ganska säker imorse att det inte skulle vara nått så jag blev lite förvånad över detta omslag.
Men den som väntar på nått gott...
Kram kram