Vi på CvL fortsättningen
Idag har jag varit på ET. Känner mig dock besviken. Av mina 7 ägg var 2 omogna. Två var inte befruktade. 3 hade befruktats. Ett av dom hade nått 3 celler idag så det kunde i dagsläget inte frysas. Det andra hade 7.7 poäng. Man såg inte kärna i alla celler därav poängavdrag. Men det kunde också vara så att det var i delningsfas o då syns visst inte kärnan. Och att det kunde få bättre poäng om man kollade på det senare. Det ägget ska frysas in. Men jag fick tillbaka ett 10 p ägg. Frågade om jag inte kunde få tillbaka det 7.7 p ägget också för jag hade inte så goda förhoppningar att det skulle frysas. Men min tvilling chans låg på 23 % o då får dom inte sätta tillbaka två ägg enl Socialstyrelsen. Glömde fråga om det 3 celliga ägget. Om det nu ändå skulle kasserats hade jag ju kunnat få tillbaka det iaf. Men det kom jag på när vi åkt därifrån. Min grav chans denna omgång låg på 37%. Men jag har ändå ingen pos känsla i kroppen.
Vår dr idag var Tomas Brodin. Känner att han gav bra förtroende. Gillar honom. Han är inte så överdrivet pos som Oddvar. Utan var bara skönt saklig.
Blev nästan på gråten när jag var där. Hade hoppats på fler till frysen med bra kvalite. Vill inte ha nga till frysen som kanske ändå inte klarar upptiningen. Ja nu börjar 2-3 v tortyr...
Kramar till er.