Susie skrev 2010-04-21 20:23:03 följande:
Hej tjejer!Har inte vart inne på ett tag, har försökt legat lågt med tankar på nästa Ivf och dessutom har jag haft en del biverkningar av mitt spray den här gångenhade INGET förra gången. Fick nässelutslag över hela kroppen som jag höll på att klia ihjäl mig av Fick ta allergitabletter och byta till synarela, har nu ständig hvudvärk och är en bitch mest hela tiden! Ja, ja, snart så är det över alla fall! Börjar med Gonal imorrn Anlo, hej tjejen! Har tänkt på dig så mycket och håller tummarna stenhårt att det verkligen är en liten på gång! När har du börjat blött de andra gångerna? Väntar du med test tills på fredag em? Hoppas ni kan få komma iväg nu på lördag, det låter så mysigt! Börjar oroa mig över vår mallis resa i slutet av Maj.....som förra året blev inställd för dottern fick vattkoppor 3 dar innan......suck!Kram!
Hej tjejen. Kul att höra ifrån dig. men trist att du mår så dåligt. Tyvärr så känner jag igen mig helt. Jag hade Synarela, vilken var din första spray? Gjorde inte du den korta metoden förra ggr? Varför bytte du isf? Du hade ju så bra resultat.
Jag hade hemsk huvudvärk ibland typ som migrän. Och jag tidernas bitch... Det åsamkade mycket bråk hemma vilket var extra jobbigt. Började må bättre efter några dagar när jag började med sprutorna. Så det kommer att vända snart om det är till nån tröst.
Jag kommer inte exakt ihåg när jag fick min mens vid ivf;en men det var iaf före testdagen. Har det nog uppskrivet i min kalender. Jag kommer att vänta till fredag. Får se hur det känns då. Skulle det vara pos så är det kul men annars finns risken att jag kommer undra om det blir omslag på TD. Blev så sist. Så vida inte mensen kommer innan för då har kroppen sagt sitt. Har fortf lite diffust ont i magen som sitter i nga sek. Och ibland illamående. Men det får jag innan mens annars också samt att jag jobbat natt så det räknar jag inte. Jag har annars tydliga ådror på bröskorgen och brösten innan mens men det har försvunnit sen i helgen. Vad nu det betyder. Kroppen talar som sagt inget tydligt språk :)
Jag har aldrig varit gravid så har inte så mkt att jmf med.
Kramar till dig!!!