Susie skrev 2010-02-23 13:38:56 följande:
Hej tjejer!Jag är så lycklig idag det var i sista minuten som jag fick positivt utslag på ÄLtest och vi har fått tid för att göra FET på fredag Sååååå lycklig!!!!!!Igår var jag också hos en homeopat, otroligt välutbildad och han gick igenom hela kroppen på mig varenda kota knäcktes, magen masserades, ligamenten töjdes ut vid bäckenet och så akupunktur förstås! Imorrn bitti ska jag dit igen och lösa upp det som blockar mej Känns såå skönt, och timingen är ju mer än perfekt. Har nån av er andra testat akupunktur i samband med IVF/FET? Jag läste att chansen är mycket större att lyckas! Jag trodde innan att det inte fanns några studier på det här men enligt en kliniks hemsida (minns inte vilken, tror en dansk) så har studier gjorts som verkligen tydligt bevisat att det ökar chanserna drastiskt och därför utförs akupunktur i samband med ET och för mig är ju ÄL imorrn så det kan ju inte bli bättre Hoppas nu!Anlo, jag vet inte hur länge ni har försökt, men har du haft några av dessa tydliga symtom innan? Jag har haft mycket som jag trott varit symtom under våra två år men INGET som varit så tydligt som med min dotter. Blodådror på bröste känns inte direkt som skengravid för mig Jag tror nog att du kommer få ett fint plus Kram
Åh Susie. Jag blir sååå glad för din skull!!!!!!
Denna gång kommer guldägget att fastna.
Vi har försökt få barn i 1 1/2 år nu. Så jag har absolut haft alla grav symtom man kan ha
Brösten har inte varit så här tidigare men samtidigt blir jag osäker på vad som Progesteronet orsakar. Men hade lite kramp över urinblåsan o drag över äggstockarna när jag for till jobbet igår kväll så hoppet lever kvar en stund till
I en vanlig grav tror jag inte man skulle ha så tydliga symtom som vi letar efter nu. Men nu tvivlar man på grav om man inte uppfyller alla symtom. Lite knäppt....
Stor kram från mig. Jag ska hålla alla fingrar jag kan på fredag