• Cahela

Vi på CvL fortsättningen

embla: det är jättemysigt! Nu är kalaset slut och jag med{#lang_emotions_surprised} Nu kommer min kompis och hennes man hit (föräldrarna till gudsonen och lillasystern). De ska äta middag här och sen ska barnen sova här en natt till. Imorgon är det födelsedagsfika med min familj och A:s föräldrar för lilla E (bonusdottern). Jag dukade rosa (min älsklingsfärg) till kalaset idag, E hade beställt en Kittytårta vilket hon fick även förra året. Barnen lekte och hade jättekul på kalaset och jag har skurit pannkakor, diskat, plockat, torkat barn, plockat ännu mer, schasat in alla ungarna på E:s rum i omgångar. Ja, det är mkt liv här nu och jag älskar att ha barnen runt mig.

Gift med A.
  • Cahela

jag tar bara vatten på en bomullstuss och torkar av på magen innan
    Anlo24: vad har du för diagnos?

Gift med A.
  • Cahela

anlo24: Jag är oförklarligt barnlös. Har försökt i 5.5 år och med två olika men inget händer. Ring kliniken imorgon och berätta så fixar de säkert nytt recept.

Gift med A.
  • Cahela

För er som sprayar och får ont i huvudet så kan det bero på att sprayen pressar ner en långt i ens östrogenvärden vilket gör att man får ont i huvudet. När sprutorna kommer ökar östrogennivån och huvudvärken försvinner.

Gift med A.
  • Cahela

cookie: låter som ett toppenresultat för dig med äggblåsor!

Gift med A.
  • Cahela

Piken: tänk bara på att man VUL kan (behöver inte) öka risken för MF.
    Jag hoppas på växtvärk iaf:)

Gift med A.
  • Cahela
    Vi har 15 minuters bilresa till kliniken men vi gör så att mannen får prestera där istället, så missar vi så lite som möjligt om något skulle gå fel. Han har inga problem att göra det där på kliniken även om han inte slår frivolter av lycka. Jag tyckte det kändes lite lustigt när sköterskan (ung och snygg) kom och sa att följ med mig till honom, så visade hon honom vägen till rummet.{#lang_emotions_wink} Sist jag lämnade blodprov så kom det ut en kille som såg minst sagt besvärad och röd i ansiktet ut. Min man sa till mig att han fattade vad den killen precis gjort i rummet.

Embla: förstår din känsla på ÄP. Var det herr H som gjorde det? Vad sa läkaren?
    Gift med A.
  • Cahela

Embla: Jag håller tummarna för att det är ett guldägg.

Gift med A.
  • Cahela

piken: Jag ska till kliniken 16 februari och bli visad hur menopur funkar. Sen så fort mensen kommer kör vi igång på första mensdagen.

Gift med A.
  • Cahela

Miramis: Vad har du fått för diagnos av Falun? Hur många ägg har du fått fram vid ÄP?

Gift med A.
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen