Vi på CvL fortsättningen
embla: ja, det är konstigt. Jag har inte ont nu men är hängig och orkar inte göra något.
Ja, jag är inte något större fan av sprutor öht så jag gillar inte heller att ta orgalutran.
Ska på nytt VUL tisdagmorgon!
embla: ja, det är konstigt. Jag har inte ont nu men är hängig och orkar inte göra något.
Ja, jag är inte något större fan av sprutor öht så jag gillar inte heller att ta orgalutran.
Ska på nytt VUL tisdagmorgon!
Piken: jaha, TPA veckan är det! Inte att leka med:)
Hur är det med orgalutran? Det står att man helst ska ta den i låret men visst är magen ok att ta den i?
Piken: Glöm inte de här heller:
KIIO (kissar inte i onödan). En överlevnadsinstikt som sker för att undvika psykbryt/ångest/gråt vilket uppstår när urinen visar sig vara blodblandad....
Ett annat syndrom är TIT (tvångstitta i trosorna), detta görs vääääldigt ofta veckan innan mens. Uppstår pga nerverna flyttat ut och lagt sig utanpå kroppen och minsta känning från magtrakten måste studeras i trosorna dvs finns några rosa fläckar i trosan/trosskyddet som visar att mensen är på G? Även det är ett mkt jobbigt syndrom och som i perioder kan ske varje halvtimme.
Sen finns ju även det mer delikata syndromet VIG (vågar inte trycka) när man går på toaletten för att bajsa. Detta innebär att man helt enkelt inte vågar bajsa ordentligt för då kan ev embryo tryckas ut ur sitt bo/alt mensen komma.....Säger sig självt att det här syndromet är mycket påfrestande.
TPA är toapappersanalys för de som undrar.
Embla: en på varje sida? Menar du puregon på ena sidan och orgalutran på andra sidan? Hitills har jag tagit puregon på varannan sida dvs ena kvällen höger och andra vänster.
Jag har varit jättehängig hela dagen och är det fortfarande. Molandet i äggstockstrakterna har kommit tillbaka nu och strålar ner i benen...jaja, får ta nya alvedon om det blir värre.
Embla: Ja, jag orkar inte riktigt läsa men jag ska lägga mig snart. Ska ta den där underbara orgalutransprutan först.
majbjörn: Kopiera och spara det du:) Kan vi som kämpar i bebisverkstan få någon glädje så ska den spridas:)
Var på nytt VUL idag och de skulle ringa i em efter de har fått svar på det blodprov jag tog idag. Jag tycker äggblåsetillväxten går ovanligt sakta för att vara mig och kanske är det åldern som börjar ta ut sin rätt? Fyller 36 i april så konstigt vore det ju inte.
Fy vad jobbigt det är att vara i den här svängen. Tänk att jag började försöka få barn när jag var 30 år och fyra månader....
Ska öka dosen till 150 ikväll och sen tillbaka imorgonbitti för VUL och nytt blodprov.
Jag vet inte om det är ÄP på g på fredag. Tycker att jag hade lite för många små för det. Gör de ÄP på lördagar?
idag räknade de till 11. På höger sida var den största 18 och på vänster sida var den största 16. Sen mätte han någon till 13 någon till 8 o ja, jag har ingen riktig koll.
Hoppas på bra resultat imorgon iaf. Känns som de kanske "stressar "fram ÄP på fredag....hade nog varit bra att göra det på lör el söndag.