• Cahela

Vi på CvL fortsättningen

Jessie: Oj, 40 blåsor!! 12 ägg var jättebra att få ut. Spännande med 5 dagars, visste inte att kliniken höll på med det. Vem hade du på ÄP idag och vad sa han som gjorde det ang dina 40 blåsor? Lämnade de 28 blåsor kvar?

Gift med A.
  • Cahela

Djurgårdsrutan: SÅ UNDERBART ROLIGT ATT HÖRA!!! Mina tårar rinner när jag läser att du plussat, jag är så oerhört glad för er skull. Hälsa mannen och gratta!!!!!!!!!
    Har kliniken tömt dig på vätska eller har du fått göra det någon annanstans?

Gift med A.
  • Cahela

Jessie: Maxie som skrev här inne förra året har gjort IVM. Hon är PCO-patient och för henne var inte IVM något som funkade.

Gift med A.
  • Cahela

Maxie gjorde för några år sen på en klinik i Stockholm. Hon är idag tvåbarnsmamma till två små CvL-ungar!{#lang_emotions_sunny}

Gift med A.
  • Cahela

Memaid: Oj,v 20!!! Vad fort det har gått. Gulligt av dig att kika in o uppdatera oss. Mer sånt:)

Djurgårdsrutan: Nej, vad jobbigt!! Ska du dit idag?

Gift med A.
  • Cahela

Jessie: Nej vad tråkigt!! Hoppas du inte blir sämre än såhär. Hur mår du ska du tappas?
    Grattis iaf till tre finingar. De ligger och väntar på dig{#lang_emotions_heart}

Gift med A.
  • Cahela

hhoppas: Men det har inte ens gått en vecka så du kan omöjligt känna något än. Håll hoppet uppe! Många dagar kvar för dig:)

Gift med A.
  • Cahela

ok, ja H kan sin sak men när jag åt pergo inför FET (som sen inte lyckades för de dog vid upptiningen) så fick jag proggisar att ta efteråt.

Vilken dos Menopur fick du och hur många äggblåsor blev det?

Gift med A.
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen