Vi på CvL fortsättningen
Jessie: Oj, 40 blåsor!! 12 ägg var jättebra att få ut. Spännande med 5 dagars, visste inte att kliniken höll på med det. Vem hade du på ÄP idag och vad sa han som gjorde det ang dina 40 blåsor? Lämnade de 28 blåsor kvar?
Jessie: Oj, 40 blåsor!! 12 ägg var jättebra att få ut. Spännande med 5 dagars, visste inte att kliniken höll på med det. Vem hade du på ÄP idag och vad sa han som gjorde det ang dina 40 blåsor? Lämnade de 28 blåsor kvar?
Djurgårdsrutan: SÅ UNDERBART ROLIGT ATT HÖRA!!! Mina tårar rinner när jag läser att du plussat, jag är så oerhört glad för er skull. Hälsa mannen och gratta!!!!!!!!!
Har kliniken tömt dig på vätska eller har du fått göra det någon annanstans?
DjurgårdsRutan: Hur gör man en tömmning?
Jessie: Maxie som skrev här inne förra året har gjort IVM. Hon är PCO-patient och för henne var inte IVM något som funkade.
Maxie gjorde för några år sen på en klinik i Stockholm. Hon är idag tvåbarnsmamma till två små CvL-ungar!
Memaid: Oj,v 20!!! Vad fort det har gått. Gulligt av dig att kika in o uppdatera oss. Mer sånt:)
Djurgårdsrutan: Nej, vad jobbigt!! Ska du dit idag?
Jessie: Nej vad tråkigt!! Hoppas du inte blir sämre än såhär. Hur mår du ska du tappas?
Grattis iaf till tre finingar. De ligger och väntar på dig
hhoppas: Men det har inte ens gått en vecka så du kan omöjligt känna något än. Håll hoppet uppe! Många dagar kvar för dig:)
Cookie: Vad tog du innan FET?
ok, ja H kan sin sak men när jag åt pergo inför FET (som sen inte lyckades för de dog vid upptiningen) så fick jag proggisar att ta efteråt.
Vilken dos Menopur fick du och hur många äggblåsor blev det?