• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • Kakor

Tack! Jag är väldigt svullen över magen, mer svullen än efter vanliga IVF... Konstigt! Men så länge det inte gör väldigt ont så är det nog ingen fara.

• Jessie80

Hej tjejer! Det blev inget tillbaka idag, totalfrys på tre fina blastocyster i alla fall. Jag mår sämre och risken för att blir lika dålig som jag blev sist med överstimuleringen är så pass stor att vi inte ville ta risken, varken vi eller CvL. Så det är bara att vila och dricka och försöka återhämta sig i sakta mak och sen köra igång med FET när jag är helt återställd igen....

• Cahela

Jessie: Nej vad tråkigt!! Hoppas du inte blir sämre än såhär. Hur mår du ska du tappas?
    Grattis iaf till tre finingar. De ligger och väntar på dig{#lang_emotions_heart}

Gift med A.
  • Särlan

Jessie: fy, har varit i den situationen själv. Trist, men man vill ju som du själv säger inte vara med om överstimuleringssyndrom igen. Men tre fina blast-frostisar är ju inte så illa alls. Grattis till det! '

Hoppas du mår bättre snart.

/S

• Jessie80

Smassk: Tack, ja helt värdelöst känns det ju inte pga det. Är förhoppningsfull.
    Lycka till med menopuren! Hoppas den ger färre och bättre ägg som vissa säger!

• Embla82
    Jessie80 skrev 2010-03-20 17:43:49 följande:
    Hej tjejer! Det blev inget tillbaka idag, totalfrys på tre fina blastocyster i alla fall. Jag mår sämre och risken för att blir lika dålig som jag blev sist med överstimuleringen är så pass stor att vi inte ville ta risken, varken vi eller CvL. Så det är bara att vila och dricka och försöka återhämta sig i sakta mak och sen köra igång med FET när jag är helt återställd igen....
    Tråkigt att det inte blev något et, men det låter ju jättebra med tre fina frysen! Hoppas du mår bättre snart och kan göra fet i nästa cykel. 
  • Jessie80

Tack Cah och Embla! Jag får nog vänta en cykel men det är ok. Hur går det för er?

• Hhoppas

Börjar tror att det redan är kört den här gången.  Humöret börjar likna PMS och känslan av att mensen ska komma har redan uppstått. Känns surt. Även om det bara var ett "bonus" försök eftersom de var ett FET.
    Det blir så tungt vissa dagar när jag börjar tänka och fundera. Dom dagarna känner jag att jag skiter i det här nu. Vi har ju Isak och han är ju det bästa som finns.

Nej nu får det vara slut gnällt. Kaffe i solen och sen iväg till jobbet.

Madde med Isak-06
  • Piken

hhoppas: Kämpa på, inget är kört för det faktiskt är det. Hade själv pms liknande humör och trodde att det var kört.
    Har fortfarande mensvärk och hugg och ilningar titt som tätt och förstås orolig som vi ivfare är.

Idag ringde de från sjukhuset, och frågade mig om vi kunde ändra tid för läkarbesöket imorgon, det är ju på nupp vi ska och är och varit helspända på denna undersökning. Frågade förstås om det inte gick med den läkaren som hade mottagningen vilket inte var omöjligt (det hade blivit fel, då "min" läkare inte hade mottagning förrän onsdag), då svarar hon att hon inte vet, att hon inte har koll på varför jag ska till doktorn...Jag kanske är extra känslig, men har man inte bättre koll på när man ringer och gör ombokningar med patienter??? Nu visade sig ju att läkaren på tisdag inte kan göra nupp, och vi får vänta en dag extra, vilket inte är långt jag vet, men just nu känns det som en evighet. Suck.

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen