Inlägg från: tjorven01 |Visa alla inlägg
  • tjorven01

Helena&axel
    Jag förstår inte vad som hände med mina meddelanden men jag ville bara säga grattis och att jag inte ens tvekade på att du skulle plussa med dina symptom Skrattande

• tjorven01

Fjällsippan fyyyy vad tråkigt vi gråter med dig Gråter
    Hoppas att du kommer igen snart
    Styrkekramar till dig {#emotions_dlg.flower}

• tjorven01

Curly,
    Grattis till ruvning Skrattande
    Jag vill oxå dricka juice var hittar man den Flört
    Tycker att det låte rsupermysigt med yogan men då skulle jag nog behöva ta semester för här räcker inte tiden till.
    Hoppas alla mår bra och får en supermysig helg
    Kram

• tjorven01

Cah vännen har tänkt såååå på dig idag.
    Är så glad för att allt kämpande äntligen har gett resultat.
    Hoppas få joina dig v 27 då ÄP blir v 25.
    Vi har BARA hållit på i 4 år men det blir vår 8e färskivf och nionde insättningen. Och minns jag inte fel så var det väl nionde som lyckades för er? Och dessutom så är det ett av mina turnummer. Blev så lycklig av ditt plus och hade som många andra loggat in flera gånger från morgonen för att få se ditt Plus. Kändes nästan som att det var jag som var gravid Skrattande
    Nu ska vi inte tänka något annat än att det KOMMER att gå hela vägen
    Massa kramar till dig

Myran har tänkt på dig oxå
    Hur mår du? Hur har ni beslutat er för att gå vidare?
    Har ni funderat på att testa ta DHEA tillskott?
    Detta ska tydligen påverka äggkvaliten till det bättre.
    Fick precis i fredags veta att jag hade fått upp mitt DHEA från 2,2 till 5,9
    Så nästa skörd väntar vi på många fina ägg.
    Kram

• tjorven01

Ja vännen,
    Jag är VERKLIGEN GLAD för er skull.
    Det innebär ju att det finns hopp om att IVF verkligen funkar.
    Stor kram på dig och jag säger bara, oroa dig inte för någonting utan NJUT nu bara av att vara gravid
    Massa kramar {#emotions_dlg.flower}

• tjorven01

Myran vännen,
    Det var en ren slump att min läkare tog ett DHEA prov på mig i samband med en del andra prover jag krävde.
    Detta prov visade sedan att jag låg utanför referensvärdena som ligger mellan 2,7-9,2.
    jag hade då 2,2 DJEA är ett hormon som sjunker med åldern och tillskott med DJEA har visat sig väldigt bra för kvinnor med dålig äggreserv. Själv är jag inte direkt lättskött stimulerad får ca 8 ägg på 300 puregon. DHEA tillskott ges inte till kvinnor i Sverige i fertilitetsbehandling men används utomlands. Jag beställde mitt från USA efter konsultation med min läkare på KI.
    Hör av dig om det är något mer du undrar men prova googla på det
    Just det funkar bra med levaxinet har det själv oxå
    Stor kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen