kramiiis skrev 2011-04-06 20:45:47 följande:
jo killar sätter verkligen sin manlighet i spermierna. knäppt, tycker han oxå borde vilja veta även för sin egen skull... jag kan tänka mig embryodonation som ett nästa steg för att helt utesluta att vi har skulden i själva embryot kvalité.
Jag har inget emot adoption, kan muycket väl tänka mig men där är det som med alla dessa behandlingar och skit svårt att få med sambon på banan.
och så har jag lång sjukskrivning i bagaget som säkerligen gör det nästintill omöjligt. men jag skulle gärna ställa mig i kö och gå föräldrautbildningen.
mmm det är svindyrt med alla behandlingar hit och dit, det tär på sparkontot och varje lön som kommer in. Jag önskar man kunde slippa iaf den pressen. Men näe... tufft.
Det är det trista med KI att man inte kan få ÄP på den optimala dagen. Skitdumt. Hoppas verkligen allt blir tipptopp i planeringen tillslut ändå. Svårt att få ihop allt och sen är det ju så svårt att va borta från jobbet så mycket!
kram!
Ja min vän,
Hur mycket ska man behöva utstå egentligen.
Själv bröt jag ihop och började gråta på apoteket idag när jag fick bekräftat att jag inte kunde få ut mina mediciner på mitt engelska recept.
I värsta fall så får jag åka tur och retur London 2ggr på fem dagar under stimuleringen hur man nu ska orka det.
Blev aspepp av din undertext
"I´m indestructable" ha ha
Ibland kan behöva upprepa det mantrat för att ta sig i kragen och orka.... bara en dag till....
Styrkekramar till dig