Sweetiepai skrev 2011-01-28 19:11:17 följande:
Hej! Hade tappat bort den här tråden. Tittar bara in och önskar alla stort lycka till! För er som inte känner igen mig kan jag berätta att jag har en underbar kille på 8,5 månad som blev till på 3:e försöket på CvL. Kram
Underbart, framgångshistorier behövs det fler av.
CurlyRed skrev 2011-01-28 19:07:44 följande:
Hej tjorven - jag mår fint! är uuuunderbart m fredagkväll efter mastodont arbetsvecka m tusen möten o besök. Men nu är den över....puuuuuh, andas ut....
Men jag har försökt att inte stressa o ta en sak i sänder o gå hem i tid även om jag inte är färdig.
Så är riktigt stolt över mig själv den här veckan
hahahaha vissa är stolta då de presterat extra mycker (vilket jag brukar vara) men nu är jag stolt över att ha presterat mindre...
Känner lite runt magtrakten o äggstockarna idag med. Men vill inte få för stort hopp. För jag kände det första IVF också och trodde sååå starkt att jag verkligen var gravid - men så blev det ett fett minus...
Så för min egen lilla själs skull, så tar jag inte ut något i förskott den här gången...
Måndag 7 feb har jag test-dag - & ska försöka att inte tjuva före även om jag vet att har inte mens kommit helgen före så kommer det bli grymt tufft att hålla sig ända tills måndagen...
pp08 - låter som bra party i värmeskåpet alltså
!! Stort lycka till imorgon då! Hoppas du kommer hem m "tvilling embryon"!
trevlig fredagkväll alla!! Nu blir det soffan o Lets dance här!
Curly det är klart att du ska vara stolt över att du har kunnat ta det lugnt.
Jag känner sååå på mig att det kommer att bli ett stort fett
för dig. Känner mig inte ens tveksam konstogt. Håller alla tummar att det ska fortsätta så.
Ha nu en underbar och mysig avkopplande helg så ska du se att nästa vecka kommer att gå fort
Kram