Vi på CvL fortsättningen
Susie, usch vad tråkigt att du inte får vara hemma med skruttan. Hoppas att din vistelse inte blir alltför långdragen och att bebisen tittar ut snart.
Kram till er alla och gott nytt år.
Susie, usch vad tråkigt att du inte får vara hemma med skruttan. Hoppas att din vistelse inte blir alltför långdragen och att bebisen tittar ut snart.
Kram till er alla och gott nytt år.
Myran,
Jag kan inte råda dig men om det hade gällt mig så hade jag nog väntat tills blödningen startat ordentligt. Jag stressade själv igång på vårt 6e försök då de sa åt mig att jag inte fick börja en måndag eller tisdag med sprutorna så jag började en söndag då jag tänkte att blödningen nästan hade kommit igång helt. För mig blev detta katastrof. Verkade som att inget av äggen mognade helt och jag tvingades medecinera 11 dagar istället för 10. Tyckte det var konstigt av cvkl då de uttryckligen hade sagt åt mig innan att jag skulle börja på dag 2.
Jag antar att de ändrar sina riktlinjer lite då och då förhoppningsvis så går ju forskningen framåt och de blir bättre och bättre på att reglera stimuleringar. Jag har börjat spruta både på dag ett och tre även om jag tror att dag två hade varit optimalt då det var deras eget förslag ända tills dag två inföll en tisdag vilket hade inneburit ÄP hos dem en helgdag. Men det gällde precis som du skrev att mensen skulle ha kommit igång ordentligt då. Om jag vore dig så skulle jag iallafall vänta tills mensen kom igång ordentligt och sedan börja med sprutorna. Själv fick jag bättre resultat när jag började dag ett kontra dag tre men då innebar dag ett att mensen skulle ha kommit igång rejält innan jag började spruta.
Kram
Myran,
börja du imorgon. Om det skulle vara så att de helst undviker helgplock så innebär det ju inte att de inte gör det om det skulle behövas. Ibland så måste kroppen helt enkelt få styra.
Susie,
Vilken fantastisk liten en. Tänk att det snart är dags.
Lycka till nu det kommer att gå super!!!!
Kramar
Myran,
Du ska se att det kommer att bli bra denna gång.
Jag tror stenhårt på att denna metod kommer att vara bra för dig. Den var sååå mycket bättre för mig även om jag fortfarande inte har fått bebis. Men jag hävdar bestämt att det är något annat som spökar.
Min mage pallade inte för DHEA har precis beställt en lägre dos och hoppas på mindre biverkningar.
Får jag fråga Går du på akupunktur?
Jag håller alla tummar för dig. Det kommer att gå bra. Nu tror vi på 2011.
Kram
Curlyred,
En gång om dagen på kvällen har jag alltid tagit.
Däremot tog jag crinone två per dag och progesterone ska tydligen vara tre.
Gud vad spännade, det kommer att ta sig denna gång för dig.
Jag är så löjligt hoppfull inför detta nya år.
Men min halvsysnka vän brukar alltid säga att "Lyckan kommer till den som ler"
Så nu tänker vi positivt vilket förmodligen är enda anledningen till att vi har orkat fortsätta.
Lycka till med sprutandet
Susie,
Jag sitter här med tårarna strömmande ner för kinderna.
Det finns inga ord för att beskriva hur bedårande hon är.
Jag förstod att det skulle ta lite tid innan vi fick veta men jag har precis som de andra bevakat FL ganska hårt för att få höra hur det gått.
Massa kramar till er
Myran,
Tre blåsor lät inte det lovande?
Jag håller tummarna för att det ska finnas ägg i dem allihop.
Kram